Avionul avea 450 km/h în momentul defecțiunii. Pilotul s-ar fi rănit din cauza altitudinii joase la catapultare
5721
Articole de la același autor
Potrivit unor surse autorizate din aviația militară, pilotul Adrian Stancu a apucat să se catapulteze, însă procedura a fost declanșată când avionul se afla la o altitudine mică. Mai exact, aeronava s-ar fi aflat în procedură de aterizare când un pescăruș a fost absorbit în motor, ceea ce a dus la deteriorarea bruscă și iremediabilă a parametrilor de zbor.
Citește și MIG PRĂBUȘIT LA CONSTANȚA. MAPN: "Pilotul a raportat o defecțiune majoră la motor"
"Cel mai probabil, avionul avea o viteză de 400-450 km/h în momentul producerii defecțiunii și se afla la o altitudine joasă. Probababil că de aceea s-a produs și rănirea pilotului. După catapultare, scaunul este împins în sus de două rachete pentru a se desprinde de avion. După care scaunul se desprinde de pilot și se deshide parașuta. Altitudinea fiind mică, e posibil să nu fi existat timp necesar pentru deschiderea completă a parașutei", ne-a povestit un fost pilot pe avioane de vânătoare.
Citește și MIG PRĂBUȘIT LA CONSTANȚA. MAPN: "Pilotul a raportat o defecțiune majoră la motor"
Citește și UN MIG S-A PRĂBUȘIT LÂNGĂ CONSTANȚA!
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 12 Iunie 2017
Luni, 12 Iunie 2017
Luni, 12 Iunie 2017
Luni, 12 Iunie 2017
Luni, 12 Iunie 2017
Marţi, 18 Aprilie 2017
Luni, 12 Iunie 2017
Sâmbătă, 18 Martie 2017
Vineri, 09 Iunie 2017