Constanța, "capitala" sensurilor giratorii. "Este cea mai bună soluție pentru traficul din România"
Articole de la același autor
Top articole din Eveniment
Comentează știrea
Inca o solutie de blocare a traficului rutier Acest sens giratoriu este un 'patrat' asa a fost proiectat de inginerii si alesii nostrii care au pus la cativa metrii distanta si o statie de autobuz cu un refugiu in care soferii de RATC nu se retrag niciodata la fel si in celelalte statii din oras unde opresc pe prima banda blocand traficul Sigur este mai sigur si bine sa punem pasarele la toate trecerile de pietoni pe soselle principale asa cum este in Mamaia Cum este posibil in anul 2017 sa punem statie autobuz in fata trecerii de pietoni sau la mai putin de 50 m ? Concluzia : Nu suntem in stare si nu vrem sa fluidizam traficul in Constanta : Suntem campioni la construit blocuri in parcari , blocat treficul, inceput lucrari lasate in paragina ( Podul de la Cora) Sa fim mandri ca suntem locuitori ai acestui oras In curand o sa vedem bloc in intersectie
va fi exact ca la CORA !!! Cu statie treceri de pietoni si trafic din 4 sensuri,statii de autobuz fara refugiu...jale.saracie..zimbabwwe,filipine saracie,lumea a 9-a
cel mai bun sistem din lume, va spune unul ce a colindat lumea 13 ani ,iar cel mai bun exemplu e ISRAELUL (tara oamenilor superinteligenti) unde toate intersectiile sunt cu sens giratoriu
Cel mai simplu sistem de a scapa de gura lumii. Investitie aproape zero,banii de la buget furati iar fraierii stau frumos la coada. Mult sictir hotilor din primarie !!!
Fragmentarea circulatiei,convine POLITIEI,dar nu MOTORULUI. As vrea parerea unui inginer mecanic (adevarat, nu........) !
1.Limitată viteza la o distanță de 40 m de sensul giratoriu. 2.Toate trecerile de pietoni mutate la cel puțin 30 -40 m. 3.Poate abia atunci poți spune că sunt mai utile aceste sensuri giratorii.
Sensurile giratorii sunt intr-adevar mult mai eficiente, niciun sofer care a condus macar 100.000 nu poate nega asta. Dar doar daca sunt facute cu cap, unde trebuie si cum trebuie. Exemple contra: cel de la Cora care e un dezastru, cel nou de pe Soveja la Lidl a fost desenat de un idiot (ala e un mare accident ce asteapta sa se intample). Cel de pe mangaliei nu isi avea rostul, etc. Si sunt foarte curios cine i-a invatat pe astia sa puna trecerile la 2m de giratoriu ? Si mai sunt locuri unde chiar trebuie. Vezi zona brotacei, boema, unde se bubuie masini aproape zilnic. Astea se fac vreodata sau salvam bani ca poate se mai deschide vreun centru comercial, sa le facem alora ?