Instituțiile s-au perfecționat în tot ce înseamnă online, în perioada stării de urgență

200
Instituțiile s-au perfecționat în tot ce înseamnă online, în perioada stării de urgență - stsstareasursacnbc-1590082738.jpg

Articole de la același autor

Numărul întrunirilor în sistem de videoconferință a fost în creștere în perioada stării de urgență.

Potrivit reprezentanților Serviciului de Telecomunicații Speciale, care au pus la dispoziția autorităților și instituțiilor publice din toată țara infrastructura IT, sesiunile de videoconferință au crescut de aproape zece ori față de aceeași perioadă a anului trecut.

Pentru continuarea îndeplinirii atribuțiilor autorităților publice centrale și locale, prin grija STS, au fost create 5.368 de conturi de utilizator necesare accesării serviciului de audioconferință în 45 de instituții, s-a asigurat accesul pentru 3.856 de utilizatori din 71 de instituții la serviciul de videoconferință, au fost configurate și distribuite terminale informatice și telefoane mobile pentru accesarea în regim de mobilitate a acestor servicii, precum și pentru lucrul de la distanță.

"Una dintre prioritățile STS a fost reprezentată de asigurarea continuității funcționării prin soluții tehnice de comunicare la distanță și online a instituțiilor publice din domeniile de importanță majoră, precum sănătate, economie, afaceri interne, muncă și protecție socială, justiție, afaceri externe, fonduri europene, transporturi și infrastructură, educație și cercetare", au transmis reprezentanții instituției. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.548 secunde