Noi detalii din ancheta morții designerului Răzvan Ciobanu

462
Noi detalii din ancheta morții designerului Răzvan Ciobanu - razvanciobanudetaliiaccident2-1576625310.jpg

Articole de la același autor

Expertiza tehnică a evidențiat că viteza a fost cauza directă a producerii accidentului rutier în care a murit designerul Răzvan Ciobanu, iar acesta nu a intervenit în niciun fel pentru a opri mașina, în momentul în care a părăsit carosabilul. 


Ancheta în cazul morții designerului Răzvan Ciobanu, răpus într-un accident rutier care a avut loc în județul Constanța, între localitățile Corbu și Săcele, în noaptea de Paști, 28/29 aprilie 2019, a ajuns la final. 


Procurorii Parchetului de pe lângă Judecătoria Constanța au dispus clasarea cauzei "pentru comiterea infracțiunilor de ucidere din culpă, auto-accidentare și conducerea unui vehicul sub influența alcoolului sau altor substanțe întrucât a intervenit decesul făptuitorului". 


Cotidianul "Cuget Liber" vă prezintă noi detalii din anchetă, respectiv concluziile raportului de expertiză tehnică - auto, cât și raportul de necropsie. Astfel, conform expertizei tehnice, în timp ce se deplasa pe DJ 226, dinspre Corbu spre Săcele, la volanul unui Range Rover, Răzvan Ciobanu a părăsit partea carosabilă spre dreapta, a mai rulat 750 de metri, moment în care autoturismul a lovit "cu partea din față, zona inferioară, malul de pământ format la diferența de nivel dinspre câmp și aleea carosabilă, după care a executat o rotire după axa longitudinală de mai multe ori, iar apoi a căzut pe partea carosabilă și a pătruns în zona spațiului verde din dreapta, fiind astfel provocat decesul conducătorului auto". 


Expertiza a mai stabilit și faptul că viteza, combinată cu starea de pericol generată de părăsirea carosabilului, cât și faptul că șoferul nu a făcut niciun gest pentru a opri mașina au dus la deces. 


"Viteza de deplasare a autoturismului în premomentul impactului a fost de 129,5 - 132,10 km/oră. Față de condițiile de deplasare și dinamica accidentului s-a apreciat că viteza de deplasare a autoturismului s-a constituit în cauza directă a producerii accidentului. Starea de pericol a fost generată de părăsirea părții carosabile de către autoturism, fără intervenția conducătorului auto în oprirea autoturismului și a apărut la momentul părăsirii carosabilului. Cauza producerii accidentului a fost reprezentată de condițiile de deplasare, generate de neatenția în conducere a șoferului, pe fondul stării psihomotorii. Posibilitățile de evitare a producerii evenimentului au aparținut conducătorului autoturismului", ne-au precizat procurorii Parchetului de pe lângă Judecătoria Constanța. 


XXX 
Cât privește decesul, raportul de necropsie arată că moartea a survenit în urma unei anemii acute, urmare a unui politraumatism cu ruptură de aortă, hemoragie internă, rupturi pulmonare, hepatice, de coloană toracală și hemoragie meningeală. La necropsie nu au fost găsite leziuni caracteristice portului centurii de siguranță, au mai arătat anchetatorii. 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.5316 secunde