Numărul de telefon 112 nu este pentru informații despre COVID 19!
Articole de la același autor
Sinucidere din dragoste. "PUIUKA MEA, ACUM CHIAR VIN LA TINE!"
15 Februarie 2020
MAȘINĂ CĂZUTĂ ÎN LACUL TĂBĂCĂRIE! Înăuntru erau UN COPIL și UN ADULT!
25 Februarie 2020
Se anunță schimbări! Polițiștii de frontieră, speriați că își pierd locurile de muncă!
01 Februarie 2020
Noutăți privind scoaterea la suprafață a epavei din portul Midia
18 Februarie 2020
E stare de urgență! Ce măsuri a luat Poliția Constanța
18 Martie 2020
Răspândirea coronavirusului în lume este alarmantă, motiv pentru care autoritățile au făcut apel la populație să adopte măsuri preventive și să solicite sprijinul specialiștilor, prin numărul unic de urgență 112, în cazul în care prezintă simptome specifice COVID 19. Potrivit reprezentanților Serviciului de Telecomunicații Speciale, în perioada 25 februarie – 18 martie, operatorii au preluat peste 12.000 de apeluri referitoare la coronavirus, dar în multe dintre cazuri nu era vorba despre urgențe, ci oamenii doreau informații.
"Serviciul de Telecomunicații Speciale, în calitate de administrator al Serviciului de urgență, face apel la cetățeni să sune la 112 doar pentru urgențe, iar pentru a solicita informații despre noul coronavirus să apeleze linia TELVERDE - 0800.800.358 (0800.800.FLU). STS a luat toate măsurile pentru a asigura preluarea 24/7 a apelurilor, chiar și în condiții de supraaglomerare.
Serviciul de Telecomunicații Speciale a luat măsuri suplimentare privind preluarea apelurilor la 112 pe problematica noului coronavirus. Modul de lucru în situația în care se primește un apel referitor la COVID-19 este adaptat la situația prezentată de apelant. Astfel, apelurile prin care cetățenii raportează simptome specifice sunt direcționate către agențiile cu competențe medicale, cele privind persoane care nu respectă regimul de autoizolare/carantină stabilit de autorități sunt direcționate către Poliție, iar pentru cele de informare apelanții sunt sfătuiți să sune la numărul de telefon TelVerde - 0800.800.358", au subliniat reprezentanții STS.
Serviciul de Telecomunicații Speciale a luat măsuri suplimentare privind preluarea apelurilor la 112 pe problematica noului coronavirus. Modul de lucru în situația în care se primește un apel referitor la COVID-19 este adaptat la situația prezentată de apelant. Astfel, apelurile prin care cetățenii raportează simptome specifice sunt direcționate către agențiile cu competențe medicale, cele privind persoane care nu respectă regimul de autoizolare/carantină stabilit de autorități sunt direcționate către Poliție, iar pentru cele de informare apelanții sunt sfătuiți să sune la numărul de telefon TelVerde - 0800.800.358", au subliniat reprezentanții STS.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 21 Martie 2020
Sâmbătă, 21 Martie 2020
Sâmbătă, 21 Martie 2020
Sâmbătă, 21 Martie 2020
Sâmbătă, 21 Martie 2020
Sâmbătă, 21 Martie 2020
Sâmbătă, 21 Martie 2020
Sâmbătă, 21 Martie 2020
Sâmbătă, 21 Martie 2020
Sâmbătă, 21 Martie 2020