Reguli pentru plângeri și prelungirea dovezilor de circulație, la Parchetul de pe lângă Judecătoria Constanța

247
Reguli pentru plângeri și prelungirea dovezilor de circulație, la Parchetul de pe lângă Judecătoria Constanța - anuntparchet-1596379543.jpg
Reprezentanții Parchetului de pe lângă Judecătoria Constanța au transmis constănțenilor că activitatea de audiențe a instituției este suspendată pe toată perioada stării de alertă. Inițial, procurorii anunțaseră suspendarea audiențelor până în luna august, dar în condițiile în care autoritățile au dispus prelungirea stării de alertă, în contextul limitării răspândirii coronavirusului, măsura a fost prelungită și la nivelul parchetului. "Cererile, plângerile, memoriile pot fi transmise prin intermediul poștei, poștei electronice sau altor modalități de transmitere la distanță. Studierea dosarelor, depunerea de înscrisuri în original sau alte mijloace materiale de probă și alte situații excepționale care justifică derogarea, apreciate ca atare de conducătorul parchetului se va realiza potrivit unei programări prealabile, cu respectarea regulilor de distanțare socială. În vederea comunicării actelor de procedură și citațiilor, părțile și participanții vor comunica adrese de poștă electronică și contactele telefonice", au precizat reprezentanții Parchetului de pe lângă Judecătoria Constanța.

De asemenea, șoferii cărora le-au fost reținute permisele de conducere și au nevoie de prelungirea dovezilor de circulație vor transmite solicitările doar prin fax sau e-mail, în zilele de luni, miercuri și vineri, între orele 8.00 și 12.00. "Cererea va fi însoțită în mod obligatoriu de o copie conform cu originalul a dovezii de circulație – puteți scrie de mână «conform cu originalul» și să vă semnați, o copie conform cu originalul a cărții de identitate – puteți scrie de mână «conform cu originalul» și să vă semnați. Dacă dosarul penal nu a fost soluționat și s-a dispus prelungirea dreptului de circulație, dispoziția va fi implementată în sistem, fără a fi necesară deplasarea persoanei la sediul Serviciului Rutier. Dacă dosarul a fost soluționat, persoana va primi pe email o copie a soluției dispuse, urmând a se prezenta cu aceasta la Serviciul Rutier, pentru luarea măsurilor legale", au mai arătat reprezentanții Parchetului de pe lângă Judecătoria Constanța. 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4596 secunde