Ce acte trebuie să depui pentru obținerea venitului minim garantat de la Primăria Hârșova
290
Articole de la același autor
Marile investiții ale Constanței: reabilitarea Cazinoului, strada Ștefan cel Mare reamenajată integral și autobuze RATC noi
11 Martie 2017
Piețele Grivița și I.L. Caragiale se modernizează. Cum vor arăta cele două obiective
05 Aprilie 2017
PRIMARUL FĂGĂDĂU ȘI PRIORITĂȚILE CONSTANȚEI / VOM AVEA FESTIVAL DE MUZICĂ ELECTRONICĂ!
24 Martie 2017
Supraimpozitare pentru clădirile neîngrijite. Cine apare pe lista rușinii, la Constanța
24 Aprilie 2017
Reprezentanții Primăriei Hârșova îi anunță pe cei interesați ce trebuie să conțină dosarul pentru obținerea ajutorului social conform Legii 416/2001 privind venitul minim garantat.
Astfel, cei care se încadrează în prevederile legale trebuie să depună la dosar o cerer tip, acte doveditoare privind componența familiei, acte de identitate ale solicitantului și ale membrilor familiei, certificatele de naștere ale copiilor și certificatul de căsătorie acolo unde este cazul. Totodată, în funcție de situație, dosarul mai trebuie să cuprindă hotărârea definitivă de încuviințare a adopției, de încredințare sau plasament familial al minorului, actul din care să rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator și acte din care să rezulte că un membru al familiei urmează o formă de învățământ în condițiile prevăzute de lege. De asemenea, se mai pot depune, dacă este cazul, acte din care să rezulte încadrarea, potrivit legii, în categoria persoanelor cu handicap, pentru persoanele aflate în întreținere sau adeverință de la șomaj, aceasta fiind obligatorie din trei în trei luni. În plus, mai este necesară o adeverință că solicitanții dețin sau nu pământ și una de la fisc, precum și un dosar cu șină.
Astfel, cei care se încadrează în prevederile legale trebuie să depună la dosar o cerer tip, acte doveditoare privind componența familiei, acte de identitate ale solicitantului și ale membrilor familiei, certificatele de naștere ale copiilor și certificatul de căsătorie acolo unde este cazul. Totodată, în funcție de situație, dosarul mai trebuie să cuprindă hotărârea definitivă de încuviințare a adopției, de încredințare sau plasament familial al minorului, actul din care să rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator și acte din care să rezulte că un membru al familiei urmează o formă de învățământ în condițiile prevăzute de lege. De asemenea, se mai pot depune, dacă este cazul, acte din care să rezulte încadrarea, potrivit legii, în categoria persoanelor cu handicap, pentru persoanele aflate în întreținere sau adeverință de la șomaj, aceasta fiind obligatorie din trei în trei luni. În plus, mai este necesară o adeverință că solicitanții dețin sau nu pământ și una de la fisc, precum și un dosar cu șină.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 25 Martie 2017
Marţi, 31 Ianuarie 2017
Sâmbătă, 28 Ianuarie 2017
Joi, 19 Ianuarie 2017
Miercuri, 26 Aprilie 2017
Luni, 24 Aprilie 2017
Joi, 20 Aprilie 2017
Miercuri, 07 Decembrie 2016
Marţi, 29 Noiembrie 2016
Sâmbătă, 26 Noiembrie 2016