Ce acte trebuie să depui pentru obținerea venitului minim garantat de la Primăria Hârșova

290
Ce acte trebuie să depui pentru obținerea  venitului minim garantat de la Primăria Hârșova - primarieharsova2-1493814036.jpg

Articole de la același autor

Reprezentanții Primăriei Hârșova îi anunță pe cei interesați ce trebuie să conțină dosarul pentru obținerea ajutorului social conform Legii 416/2001 privind venitul minim garantat.

Astfel, cei care se încadrează în prevederile legale trebuie să depună la dosar o cerer tip, acte doveditoare privind componența familiei, acte de identitate ale solicitantului și ale membrilor familiei, certificatele de naștere ale copiilor și certificatul de căsătorie acolo unde este cazul. Totodată, în funcție de situație, dosarul mai trebuie să cuprindă hotărârea definitivă de încuviințare a adopției, de încredințare sau plasament familial al minorului, actul din care să rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator și acte din care să rezulte că un membru al familiei urmează o formă de învățământ în condițiile prevăzute de lege. De asemenea, se mai pot depune, dacă este cazul, acte din care să rezulte încadrarea, potrivit legii, în categoria persoanelor cu handicap, pentru persoanele aflate în întreținere sau adeverință de la șomaj, aceasta fiind obligatorie din trei în trei luni. În plus, mai este necesară o adeverință că solicitanții dețin sau nu pământ și una de la fisc, precum și un dosar cu șină. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.1741 secunde