A suferit șapte atacuri de cord din cauza unor anticoncepționale!

298
A suferit șapte atacuri de cord din cauza unor anticoncepționale! - contraceptive-1353952197.jpg

Articole recomandate

O tânără de 19 ani a fost aproape de moarte din cauza pilulelor contraceptive. Analizele au arătat că pastilele denumite Microgynon îi provocaseră sute de cheaguri de sânge ce aproape i-au fost fatale, informează evz.ro.

Kalyce Clark lua contraceptivele respective de numai o lună, când a suferit șapte atacuri de cord și a trebui să fie resuscitată de tot atâtea ori. Starea sa era atât de gravă, încât medicii le-au spus părinților ei că ar trebui să își ia rămas bun de la fată.

Analizele au arătat că anticoncepționalele îi provocaseră sute de cheaguri de sânge, ce se întindeau de la picior, la inimă și la ambii plămâni.

După două zile petrecute la terapie intensivă, adolescenta a început să își revină, completează sursa citată.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3427 secunde