Cum se pot semnala, din aprilie, problemele din spitale
Articole de la același autor
Cum prevenim apariția pietrelor la rinichi
31 Ianuarie 2015
Care sunt semnele hipoglicemiei la copii
28 Ianuarie 2015
Ce medicamente uzuale pot crește riscul de demență
29 Ianuarie 2015
Mecanismul de feedback al pacienților, o chestiune care se discută în România de ani de zile, devine operațional din aprilie, astfel că tot ceea ce va fi semnalat de pacienți, la externare, într-un formular s-ar putea rezolva pe loc, spune ministrul Sănătății, Nicolae Bănicioiu. Au existat foarte multe situații în care pacienții internați în secțiile Spitalului Clinic Județean Constanța au depus plângeri cu privire la condițiile din rezerve și la atitudinea personalului medical, însă aceștia n-au mai apucat să facă o sesizare conducerii sanitare, deoarece au fost descurajați de birocrație. "Mecanismul de feedback al pacienților este o chestiune pe care noi o discutăm în România de când eu eram în anul doi de studenție. În acest an îl implementăm. Intenția noastră este aceea de a deveni operațional din luna aprilie. Asta înseamnă că tot ceea ce va fi semnalat de pacienți, care vor primi un formular la externarea dintr-un spital sau la finalul serviciului medical pe care îl primesc, va fi analizat de consiliile de etică care se vor constitui în spitale", a declarat ministrul Sănătății, la evenimentul de lansare a Raportului pentru Sănătate, organizat de Alianța Pentru Sănătate din România.
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 10 Decembrie 2014
Marţi, 09 Decembrie 2014
Sâmbătă, 06 Decembrie 2014
Miercuri, 03 Decembrie 2014
Miercuri, 26 Noiembrie 2014
Sâmbătă, 22 Noiembrie 2014
Vineri, 14 Noiembrie 2014
Marţi, 11 Noiembrie 2014
Miercuri, 26 Noiembrie 2014
Marţi, 11 Noiembrie 2014