A fost schimbată procedura de înregistrare a deceselor

232
A fost schimbată procedura de înregistrare a deceselor - deces-1585906046.jpg

Articole de la același autor

În contextul instituirii stării de urgență în țara noastră și pentru limitarea contactului ofițerului stării civile cu prea multe persoane, au survenit o serie de modificări privind înregistrarea deceselor, în conformitate cu prevederile Decretului 195/2020.

Rudele/aparținătorii defunctului nu trebuie să se mai prezinte la Serviciul Stare Civilă. Medicul sau persoana desemnată de la nivelul spitalului/unității medicale/serviciului de medicină legală/medicilor de familie este cel care va transmite prin intermediul serviciului de poștă electronică securizată compartimentului de stare civilă din cadrul primăriei următoarele documente: certificatul medical constatator al decesului, actul de identitate al defunctului, în lipsa actului de identitate se va transmite dovada eliberată de instituțiile competente.

Ulterior, ofițerul stării civile va transmite unității medicale, tot prin intermediul poștei electronice adeverința de înhumare/incinerare, document ce va fi înmânat aparținătorului defunctului. Cu această ocazie, i se va comunica și faptul că certificatul de deces se va elibera la încetarea stării de urgență. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.0251 secunde