A fost schimbată procedura de înregistrare a deceselor
Articole de la același autor
Șanse la viață pentru bolnavii cu accidente cerebrale vasculare
20 Februarie 2020
Cadrele medicale constănțene, la datorie! "Nu avem medici bolnavi și nici demisionari"
02 Aprilie 2020
Măsuri de ultimă oră la Spitalul Județean Constanța
10 Martie 2020
"Isteria" coronavirus bate la porțile Constanței!
26 Februarie 2020
"Mama a murit, iar tatălui i se spunea că poate merge până la Dumnezeu…"
05 Februarie 2020
În contextul instituirii stării de urgență în țara noastră și pentru limitarea contactului ofițerului stării civile cu prea multe persoane, au survenit o serie de modificări privind înregistrarea deceselor, în conformitate cu prevederile Decretului 195/2020.
Rudele/aparținătorii defunctului nu trebuie să se mai prezinte la Serviciul Stare Civilă. Medicul sau persoana desemnată de la nivelul spitalului/unității medicale/serviciului de medicină legală/medicilor de familie este cel care va transmite prin intermediul serviciului de poștă electronică securizată compartimentului de stare civilă din cadrul primăriei următoarele documente: certificatul medical constatator al decesului, actul de identitate al defunctului, în lipsa actului de identitate se va transmite dovada eliberată de instituțiile competente.
Ulterior, ofițerul stării civile va transmite unității medicale, tot prin intermediul poștei electronice adeverința de înhumare/incinerare, document ce va fi înmânat aparținătorului defunctului. Cu această ocazie, i se va comunica și faptul că certificatul de deces se va elibera la încetarea stării de urgență.
Rudele/aparținătorii defunctului nu trebuie să se mai prezinte la Serviciul Stare Civilă. Medicul sau persoana desemnată de la nivelul spitalului/unității medicale/serviciului de medicină legală/medicilor de familie este cel care va transmite prin intermediul serviciului de poștă electronică securizată compartimentului de stare civilă din cadrul primăriei următoarele documente: certificatul medical constatator al decesului, actul de identitate al defunctului, în lipsa actului de identitate se va transmite dovada eliberată de instituțiile competente.
Ulterior, ofițerul stării civile va transmite unității medicale, tot prin intermediul poștei electronice adeverința de înhumare/incinerare, document ce va fi înmânat aparținătorului defunctului. Cu această ocazie, i se va comunica și faptul că certificatul de deces se va elibera la încetarea stării de urgență.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 25 Martie 2020
Marţi, 24 Martie 2020
Miercuri, 27 Noiembrie 2019
Vineri, 29 Decembrie 2017
Joi, 29 Iunie 2017
Miercuri, 19 Aprilie 2017
Vineri, 31 Martie 2017
Luni, 29 Ianuarie 2018
Miercuri, 03 Mai 2017
Vineri, 17 Martie 2017