Anunț important de la CFR Călători
104
![Anunț important de la CFR Călători - cfrcalatori02070dd5c61378700116-1404909801.jpg](https://cugetliber.ro/imagini/original/cfrcalatori02070dd5c61378700116-1404909801.jpg)
Articole de la același autor
Reprezentanții CFR Călători oferă asistență persoanelor cu mobilitate redusă care călătoresc cu trenul. Pasagerii pot rezerva locuri speciale, pot fi primi însoțitori în incinta gărilor, asistență la urcarea sau coborârea din tren și asistență la bordul trenului.
În 29 de gări și 82 de trenuri InterRegio care circula în traficul intern și internațional, sunt puse, gratuit, la dispoziția persoanelor cu mobilitate redusă, îmbarcarea și debarcarea persoanelor în scaun cu rotile pliabil sau nu, cu sau fără însoțitor, prin soluții diferite adaptate fiecărui caz în parte, însoțirea în incinta gării și până la îmbarcare și însoțirea de la coborârea din tren până la ieșirea din gară a persoanelor nevăzătoare, cu deficiențe de vedere sau de auz și a persoanelor cu probleme neurologice.
Pentru a beneficia de aceste servicii, pasagerii trebuie să completeze un formular top, cu minimum 48 de ore înainte de plecare, cu precizarea tuturor detaliilor necesare. De asemenea, în situația în care cererea este depusă sub acest interval de 48 de ore, CFR Călători va încerca să o soluționeze în măsura posibilităților tehnice și organizatorice.
În 29 de gări și 82 de trenuri InterRegio care circula în traficul intern și internațional, sunt puse, gratuit, la dispoziția persoanelor cu mobilitate redusă, îmbarcarea și debarcarea persoanelor în scaun cu rotile pliabil sau nu, cu sau fără însoțitor, prin soluții diferite adaptate fiecărui caz în parte, însoțirea în incinta gării și până la îmbarcare și însoțirea de la coborârea din tren până la ieșirea din gară a persoanelor nevăzătoare, cu deficiențe de vedere sau de auz și a persoanelor cu probleme neurologice.
Pentru a beneficia de aceste servicii, pasagerii trebuie să completeze un formular top, cu minimum 48 de ore înainte de plecare, cu precizarea tuturor detaliilor necesare. De asemenea, în situația în care cererea este depusă sub acest interval de 48 de ore, CFR Călători va încerca să o soluționeze în măsura posibilităților tehnice și organizatorice.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 10 Iunie 2014
Marţi, 28 Ianuarie 2014
Sâmbătă, 14 Iunie 2014
Luni, 28 Aprilie 2014
Miercuri, 16 Aprilie 2014
Marţi, 08 Aprilie 2014
Miercuri, 29 Ianuarie 2014
Miercuri, 29 Ianuarie 2014
Sâmbătă, 28 Decembrie 2013
Luni, 16 Decembrie 2013