Autostrăzile pierdute ale României. Eşecuri pe bandă rulantă timp de 20 de ani
Articole de la același autor
Deşi e dată în folosinţă de doar câţiva ani, autostrada Arad-Nădlac arată deja ca un drum de ţară. Craterele uriaşe răsărite în şosea pun în pericol viaţa şoferilor.
Există autostrăzi rămase în fază de proiect de decenii, arată un reportaj filmat de echipa News Hour with CNN.
Pe autostrada Arad-Nădlac lucrările au ieşit din garanţei. Prin urmare, nu se mai pot face decât peticeli. Doar că acestea cedează la prima ploaie.
În alt colţ de ţară, tronsonul de autostradă Ploieşti-Braşov a fost dat uitării în totalitate. Cinci tentative de a-l construi au fost, în mai bine de 10 ani, însă toate au fost sortite eşecului. Acum, guvernul Ciucă ar urma să își asume construcţia acestuia prin parteneriat public-privat.
Pe autostrada Arad-Nădlac lucrările au ieşit din garanţei. Prin urmare, nu se mai pot face decât peticeli. Doar că acestea cedează la prima ploaie.
În alt colţ de ţară, tronsonul de autostradă Ploieşti-Braşov a fost dat uitării în totalitate. Cinci tentative de a-l construi au fost, în mai bine de 10 ani, însă toate au fost sortite eşecului. Acum, guvernul Ciucă ar urma să își asume construcţia acestuia prin parteneriat public-privat.
Din punct de vedere economic orice kilometru întârziat al autostrăzii spre munte generează pierderi în turism de nivelul milioanelor de euro.
O autostradă spre munte nu doar ar relaxa traficul, ci şi ar reduce semnificativ numărul accidentelor.
O autostradă spre munte nu doar ar relaxa traficul, ci şi ar reduce semnificativ numărul accidentelor.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 28 Aprilie 2014
Vineri, 28 Mai 2021
Duminică, 01 Noiembrie 2020
Luni, 18 Februarie 2019
Vineri, 10 August 2018
Miercuri, 21 Octombrie 2015
Joi, 17 Iulie 2014
Miercuri, 04 Decembrie 2013
Sâmbătă, 23 Noiembrie 2013
Luni, 19 Decembrie 2011