Clienții Enel pot plăti factura direct la poștașii Pink Post
Articole recomandate
Ambulanţa Constanţa, pregătită pentru minivacanţa ce urmează
25 Aprilie 2024
O nouă stradă din cartierul Tomis Plus a intrat în reabilitare
25 Aprilie 2024
Localităţi afectate vineri de lipsa curentului electric
25 Aprilie 2024
Începând cu data de
21 martie 2023, clienții Enel pot plăti factura de utilități direct agentului
Pink Post.
Clienții Enel pot plăti facturile la energie și/sau gaze naturale direct din pragul casei, cu ajutorul poștașilor Pink Post, parteneri ai furnizorului de energie. Poștașii sunt ușor de recunoscut, datorită legitimației, care poate fi verificată apelând call centerului Enel la numărul de telefon 021 9977.
Plata se realizează rapid și în siguranță, iar clienții câștigă timp, evitând deplasările și statul la coadă. Plata facturilor se realizează astfel:
● Agentul Pink Post scanează codul de bare al facturii de la Enel;
● Plata poate fi făcută în numerar sau cu cardul;
● Agentul Pink Post emite pe loc chitanța pentru plata realizată;
● Suma plătită pentru factura la electricitate sau gaze naturale este înregistrată în sistemul Enel.
Pentru acest serviciu se plătește o taxă de încasare în valoare de 4 lei, care apare separat pe chitanța primită de la agentul Pink Post.
Momentan, acest serviciu este disponibil în anumite zone din orașul Constanța, dar și în zone din mediul rural din județ.
Pink Post este cel mai mare operator privat de servicii poștale din România. Cu o rețea de peste 60 filiale în întreaga țară, Pink Post livrează peste 300 milioane de trimiteri poștale anual pentru cei peste 200 de clienți, printre care se numără cele mai mari companii din industrii precum furnizarea de utilități, retail, instituții financiar bancare sau companii din industria telecomunicațiilor.
Clienții Enel pot plăti facturile la energie și/sau gaze naturale direct din pragul casei, cu ajutorul poștașilor Pink Post, parteneri ai furnizorului de energie. Poștașii sunt ușor de recunoscut, datorită legitimației, care poate fi verificată apelând call centerului Enel la numărul de telefon 021 9977.
Plata se realizează rapid și în siguranță, iar clienții câștigă timp, evitând deplasările și statul la coadă. Plata facturilor se realizează astfel:
● Agentul Pink Post scanează codul de bare al facturii de la Enel;
● Plata poate fi făcută în numerar sau cu cardul;
● Agentul Pink Post emite pe loc chitanța pentru plata realizată;
● Suma plătită pentru factura la electricitate sau gaze naturale este înregistrată în sistemul Enel.
Pentru acest serviciu se plătește o taxă de încasare în valoare de 4 lei, care apare separat pe chitanța primită de la agentul Pink Post.
Momentan, acest serviciu este disponibil în anumite zone din orașul Constanța, dar și în zone din mediul rural din județ.
Pink Post este cel mai mare operator privat de servicii poștale din România. Cu o rețea de peste 60 filiale în întreaga țară, Pink Post livrează peste 300 milioane de trimiteri poștale anual pentru cei peste 200 de clienți, printre care se numără cele mai mari companii din industrii precum furnizarea de utilități, retail, instituții financiar bancare sau companii din industria telecomunicațiilor.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 16 Septembrie 2022
Marţi, 31 Ianuarie 2023
Joi, 09 Martie 2023
Duminică, 19 Februarie 2023
Miercuri, 23 Noiembrie 2022
Marţi, 22 Noiembrie 2022
Joi, 29 Septembrie 2022
Luni, 17 Ianuarie 2022
Marţi, 02 Noiembrie 2021
Miercuri, 29 Septembrie 2021