Constanța, în topul reclamațiilor la Telefonul Copilului
Se împlinesc zece ani de când funcționează Telefonul Copilului, de când abuzurile și problemele celor mici pot fi semnalate la numărul 116.111, pus la dispoziție de Asociația Telefonul Copilului în parteneriat cu Romtelecom. În această perioadă consilierii asociației au preluat 1,7 milioane de apeluri, totalizând 12 milioane de mi-nute. Statisticile realizate au evidențiat că cele mai multe apeluri au fost primite din Iași, Constanța, Bacău, Vaslui, Galați, Teleorman și București.
Problemele cu care se confruntă copiii variază de la nevoia de a comunica cu părinții, tristețe și singurătate, probleme afective cauzate de divorțul părinților, până la abuzuri fizice și verbale. În general, copiii care apelează numărul pus la dispoziție au între 10 și 12 ani (32% dintre apelanți) sau 13 și 15 ani (34% dintre cei care au sunat).
Problemele cu care se confruntă copiii variază de la nevoia de a comunica cu părinții, tristețe și singurătate, probleme afective cauzate de divorțul părinților, până la abuzuri fizice și verbale. În general, copiii care apelează numărul pus la dispoziție au între 10 și 12 ani (32% dintre apelanți) sau 13 și 15 ani (34% dintre cei care au sunat).
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 27 Octombrie 2010
Luni, 04 Octombrie 2010
Marţi, 12 Ianuarie 2010