Convenție de factură individuală pentru a evita debranșarea de la RAJA
286
Articole de la același autor
ANTIFRAUDA IA CU ASALT LITORALUL. IATĂ DOVADA!
30 Aprilie 2015
VESTE PROASTĂ DE LA METEOROLOGI. Se strică vremea la CONSTANȚA! Ne așteaptă PLOI ȘI FRIG
27 Aprilie 2015
Constanța va deveni un imens șantier. În ce cartiere și pe ce străzi va face Primăria investiții
22 Aprilie 2015
Cum poți să cumperi de la stat un an de pensie anticipată
18 Aprilie 2015
Deși în week-end au avut din nou apă la robinete, asociațiile cu datorii riscă să rămână din nou fără apă. Dacă nu își plătesc facturile restante, RAJA va debranșa din nou blocurile vizate.
"La ora actuală, SC RAJA SA are de încasat peste 3,4 milioane lei de la nivelul asociațiilor. Din păcate, în unele cazuri, notificările, somațiile de plată și eșalonările nu au adus niciun rezultat în recuperarea debitelor, RAJA fiind forțată în această situație să aplice măsura debranșării de la sistemul de alimentare cu apă. Pentru a evita sistarea furnizării apei, societatea noastră a lansat în urmă cu peste șase ani campania de încheiere a convențiilor individuale. Acest program are ca obiectiv principal evitarea debranșării întregii asociații, în caz de neplată a contravalorii consumului de apă a vreunui utilizator din cadrul unui condominiu. Facturarea individuală pe apartamente este o soluție civilizată, prin care se respectă regula «Consumatorul plătește», iar la nivelul asociațiilor de locatari ori proprietari nu vor mai exista cazuri în care utilizatorii bun-platnici să sufere de lipsa apei, din cauza restanțierilor", explică purtătorul de cuvânt al RAJA, Irina Oprea.
Însă această campanie vine și în sprijinul celor care au datorii. Pentru toți aceștia, RAJA Constanța încheie procese verbale de eșalonare pe termen lung, ceea ce înseamnă că ratele pentru achitarea debitelor sunt mici și se încadrează în limita suportabilității, din punct de vedere financiar, pentru orice familie.
"SC RAJA SA lansează încă un apel către locatarii asociațiilor cu datorii să-și achite facturile restante și să încheie convențiile de facturare individuală, pentru a evita pe viitor debranșarea de la sistemul de alimentare cu apă", mai adaugă Irina Oprea.
"La ora actuală, SC RAJA SA are de încasat peste 3,4 milioane lei de la nivelul asociațiilor. Din păcate, în unele cazuri, notificările, somațiile de plată și eșalonările nu au adus niciun rezultat în recuperarea debitelor, RAJA fiind forțată în această situație să aplice măsura debranșării de la sistemul de alimentare cu apă. Pentru a evita sistarea furnizării apei, societatea noastră a lansat în urmă cu peste șase ani campania de încheiere a convențiilor individuale. Acest program are ca obiectiv principal evitarea debranșării întregii asociații, în caz de neplată a contravalorii consumului de apă a vreunui utilizator din cadrul unui condominiu. Facturarea individuală pe apartamente este o soluție civilizată, prin care se respectă regula «Consumatorul plătește», iar la nivelul asociațiilor de locatari ori proprietari nu vor mai exista cazuri în care utilizatorii bun-platnici să sufere de lipsa apei, din cauza restanțierilor", explică purtătorul de cuvânt al RAJA, Irina Oprea.
Însă această campanie vine și în sprijinul celor care au datorii. Pentru toți aceștia, RAJA Constanța încheie procese verbale de eșalonare pe termen lung, ceea ce înseamnă că ratele pentru achitarea debitelor sunt mici și se încadrează în limita suportabilității, din punct de vedere financiar, pentru orice familie.
"SC RAJA SA lansează încă un apel către locatarii asociațiilor cu datorii să-și achite facturile restante și să încheie convențiile de facturare individuală, pentru a evita pe viitor debranșarea de la sistemul de alimentare cu apă", mai adaugă Irina Oprea.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 28 Aprilie 2015
Marţi, 28 Aprilie 2015
Marţi, 28 Aprilie 2015
Vineri, 01 Mai 2015
Joi, 30 Aprilie 2015
Miercuri, 29 Aprilie 2015
Miercuri, 29 Aprilie 2015
Miercuri, 29 Aprilie 2015
Marţi, 28 Aprilie 2015