Cum poți face reclamație la Protecția Consumatorilor, pe litoral
421
Articole de la același autor
UPDATE. GREVA RATC DIN ACEASTĂ DIMINEAȚĂ S-A LĂSAT CU DEMISII! Iată ce capete din conducere au căzut!
22 Mai 2013
INSULE ARTIFICIALE ȘI PARCĂRI SUPRAETAJATE? Cum va arăta stațiunea MAMAIA după aprobarea noului PUZ
21 Mai 2013
Comisarii Protecției Consumatorilor și-au luat în primire posturile pe întreg litoralul românesc. De la 1 iulie, celor zece comisari din Constanța li s-au alăturat alți zece detașați de la comisariatele din țară. Ei verifică în permanență agenții economici din stațiuni pentru a se asigura că nu sunt puse în pericol securitatea, siguranța și chiar viața turiștilor.
Controalele vizează atât igiena și confortul din spațiile de cazare, unitățile de alimentație publică, cât și comercializarea articolelor de plajă și serviciile de agrement și distracție. Potrivit președintelui Autorității Naționale pentru Pro-tecția Consumatorilor, Bogdan Cristian Nica, se va merge mult pe consilierea agenților economici și mai puțin pe amenzi. Acestea vor fi aplicate în cazurile în care încălcările de lege sunt grave. Amenzile se pot situa între 100 și 100.000 de lei, în funcție de abaterile des-coperite. Comandamentul Litoral 2013 va funcționa până la sfârșitul lunii august.
"Comandamentul Litoral 2013 a fost activat încă de la jumătatea lunii iunie. Dar efectivul a fost la jumătate. De la 1 iulie, au venit și comisarii detașați, astfel încât controalele vor fi intensificate.
S-a dublat numărul de personal, de comisari și se lucrează în baza tematicilor de lucru. În afară de reclamații, se lucrează și pe bază de tematici. Rolul este acela de a organiza, de a corecta, de a organiza perioada de control astfel încât să nu umble fiecare creanga, unii să controleze una, alții să controleze altceva. Se începe pe tematici, de exemplu se începe cu spațiile de cazare, hoteluri, pensiuni, după aceea se verifică restaurantele, tot ce înseamnă alimentație publică, pe lângă restaurante și altele: terase, fast-food-uri, orice. După aceea, se verifică plajele, beach-barurile, divertismentul acvatic și așa mai departe, magazine, textile, încălțăminte, cadouri", explică Dionisie Culețu, directorul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța.
Patru puncte pentru reclamații
Dacă doriți să faceți o reclamație, îi găsiți pe comisarii OPC la Constanța, în sediul central al CJPC Constanța - tel. 0241/550.550, la Mamaia - Hotel Ovidiu, tel. 0241/831.933, la Neptun - Hotel Miorița, tel. 0241/731.900 și la Costinești - sediul BTT, tel. 0241/734.910. Programul de lucru în aceste locații este între orele 10,00 și 20,00, de luni până sâmbătă, iar în zilele de duminică se va asigura permanența între orele 10,00 și 16,00.
De asemenea, se pot obține informații privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamație în atenția CJPC, la Telefonul Consumatorului - 0800.080.999.
Controalele vizează atât igiena și confortul din spațiile de cazare, unitățile de alimentație publică, cât și comercializarea articolelor de plajă și serviciile de agrement și distracție. Potrivit președintelui Autorității Naționale pentru Pro-tecția Consumatorilor, Bogdan Cristian Nica, se va merge mult pe consilierea agenților economici și mai puțin pe amenzi. Acestea vor fi aplicate în cazurile în care încălcările de lege sunt grave. Amenzile se pot situa între 100 și 100.000 de lei, în funcție de abaterile des-coperite. Comandamentul Litoral 2013 va funcționa până la sfârșitul lunii august.
"Comandamentul Litoral 2013 a fost activat încă de la jumătatea lunii iunie. Dar efectivul a fost la jumătate. De la 1 iulie, au venit și comisarii detașați, astfel încât controalele vor fi intensificate.
S-a dublat numărul de personal, de comisari și se lucrează în baza tematicilor de lucru. În afară de reclamații, se lucrează și pe bază de tematici. Rolul este acela de a organiza, de a corecta, de a organiza perioada de control astfel încât să nu umble fiecare creanga, unii să controleze una, alții să controleze altceva. Se începe pe tematici, de exemplu se începe cu spațiile de cazare, hoteluri, pensiuni, după aceea se verifică restaurantele, tot ce înseamnă alimentație publică, pe lângă restaurante și altele: terase, fast-food-uri, orice. După aceea, se verifică plajele, beach-barurile, divertismentul acvatic și așa mai departe, magazine, textile, încălțăminte, cadouri", explică Dionisie Culețu, directorul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța.
Patru puncte pentru reclamații
Dacă doriți să faceți o reclamație, îi găsiți pe comisarii OPC la Constanța, în sediul central al CJPC Constanța - tel. 0241/550.550, la Mamaia - Hotel Ovidiu, tel. 0241/831.933, la Neptun - Hotel Miorița, tel. 0241/731.900 și la Costinești - sediul BTT, tel. 0241/734.910. Programul de lucru în aceste locații este între orele 10,00 și 20,00, de luni până sâmbătă, iar în zilele de duminică se va asigura permanența între orele 10,00 și 16,00.
De asemenea, se pot obține informații privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamație în atenția CJPC, la Telefonul Consumatorului - 0800.080.999.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 22 Martie 2013
Vineri, 19 Aprilie 2013
Vineri, 15 Martie 2013
Sâmbătă, 15 Iunie 2013
Pește stricat și pește expirat de trei luni de zile, depistat de comisarii Protecției Consumatorilor
Vineri, 26 Aprilie 2013
Luni, 15 Aprilie 2013
Miercuri, 20 Februarie 2013