Casieriile Enel, închise

Cum puteți să plătiți factura la curent electric

6628
3
Cum puteți să plătiți factura la curent electric - plataatm-1352041701.jpg

Articole de la același autor

Închiderea casieriilor Enel a creat o adevărată isterie în rândul constănțenilor, care s-au trezit deodată că nu mai știu unde să-și plătească factura la curent electric. 


Obișnuiți să facă plățile numai la casierie, chiar dacă este la capătul celălalt al orașului, clienții au acum la dispoziție numeroase modalități de achitare a datoriilor către furnizor. 

"Chiar dacă nu mai sunt casieriile, clienții Enel Energie și Enel Energie Muntenia au la dispoziție o nouă modalitate de a achita factura de energie electrică, în numerar, prin terminalele de plată Rompay. Terminalele de plată automată sunt ușor de folosit, sunt amplasate în zone accesibile (stradal, în magazine, centre comerciale, etc.). Înregistrarea plății se face rapid prin scanarea codului de bare al facturii sau prin simpla tastare a codului Eneltel", precizează Johanna Scîntee, purtătorul de cuvânt al Enel Constanța.

Comisionul pentru fiecare plată efectuată de clienții Enel Energie și Enel Energie Muntenia este zero. Terminalele Rompay nu oferă rest, dar înregistrează ca plăți efectuate toate sumele introduse în aparat. Specificațiile de plată precum și alte informații de interes pentru clienți sunt afișate vizibil și ușor de înțeles pe ecranele terminalelor de plată.

Pentru asistență adițională și informații la efectuarea plăților, clienții pot apela Call Center Rompay, telefon 021.316.56.05, de luni până vineri, între orele 9,00 și 18,00, și 0758.049.990, de luni până duminică, între orele 8,00 și 23,00.

Plătiți de acasă!

De asemenea, pot fi utilizate modalitățile alternative de plată, prin punctele "pay", prin bancomate, prin internet sau prin virament bancar. "Facturile se pot achita și în magazinele care au afișată sigla Pay Point sau Payzone, benzinăriile OMV, prin Westaco, automatele de încasare ROBO ale BRD Groupe Societe Generale, BNA ale Unicredit Țiriac; prin rețeaua de atm-uri ale majorității băncilor din țară; prin debit direct la ING Bank, Banca Comer-cială Română, Banca Română pentru Dezvoltare - Groupe Societe Generale, Citibank, CEC Bank, Piraeus Bank Romania, Banca Italo Romena, OTP Bank, Raiffeisen Bank, Alpha Bank, Bancpost, Banca Transilvania, Unicredit Țiriac Bank; prin internet cu Fastbanking - Bancpost, Click 24 Banking - BCR, BRD-Net și BRD@ffice - BRD, Internet Banking - CEC Bank, Citibank Online - Citibank, Home Bank - ING Bank, Online Banking și BusinessNet - Unicredit Țiriac Bank, Raiffeisen Online - Raiffeisen Bank, Piraeus Online Banking - Piraeus Bank Romania, Banca Transilvania, Alpha Bank, INTESA SANPAOLO Bank prin intermediul noii aplicații de Internet Banking I-B@nk și prin virament bancar, la Citibank, Banca Română pentru Dezvoltare - Groupe Societe Generale, Banca Comer-cială Română, ING Bank, Unicredit Țiriac Bank, Raiffeisen Bank, Ban-ca Transilvania, Garanti Bank, Bancpost, CEC Bank, Piraeus Bank Romania, Intesa SanPaolo Bank", a mai explicat reprezentantul Enel.

Ce faceți dacă nu aveți factura

În cazul în care, din diverse motive, factura de energie electrică nu a ajuns la destinatar, există posibili-tatea vizualizării acesteia pe internet, fără a mai fi necesară deplasarea într-un centru de relații cu clienții. Prin secțiunea MyEnel, clienții Enel își pot accesa factura de energie electrică pe www.enel.ro, pot afla online informații despre istoricul și evoluția datelor de consum, dar și despre plățile efectuate. În plus, aplicația oferă posibilitatea transmi-terii indexului contorului, dar și alte servicii, precum calculator tarifar sau contact online.

Pentru utilizarea acestor facilități, este necesară accesarea paginii de internet www.enel.ro și crearea unui cont în secțiunea MyEnel folosind datele de pe factură (anterioară) - codul Eneltel și codul de client, care se regăsesc în chenarul din dreapta sus al facturii.

Termenul de plată

Conform legislației în vigoare, factura emisă pentru plata contravalorii energiei electrice va fi achitată în termenul de scadență de 15 zile de la data emiterii facturii. Neachitarea facturii de către consumator în termen de 30 de zile de la data scadenței atrage după sine penalități de întârziere. Dacă factura și penalitățile datorate nu au fost achitate, după 35 de zile de la data scadenței, furnizorul transmite consumatorului un preaviz, iar după 45 de zile de la data sca-denței, dar nu mai devreme de 5 zile de la data transmiterii preavi-zului, poate întrerupe furnizarea energiei electrice.

"Așadar, clienții Enel Energie nu sunt debranșați în ziua următoare, dacă nu reușesc să achite factura până la termenul de scadență, de 15 zile de la emiterea acesteia. Precizăm că deconectările nu se fac fără preavizare", a mai adăugat reprezentantul Enel. 


Comentează știrea

revoltatii
5 noiembrie 2012
mangle

sa dispara astia cu abuzurile lor ..cum adica sa nu mai aiba casierie..v-ati uitat in lege ca e ilegal ce fac mafioso?...si pentru 1 leu te debranseaza...bai oamenilor dati i in judecata sa se invete minte odata ca la ei in Italia nu indraznesc sa-si faca in halul asta de cap..cat tupeu.! da ti le n cap!

Cap am...
5 noiembrie 2012
...minte ce imi mai trebuie?

Mda...extrem de simplu, mai ales ca toata lumea are calculator , imprimanta si internet acasa,deci nu ar fi o problema sa isi vizualizeze respectiv imprime factura,in caz ca nu o primesc prin posta... Gandire in dispret total pt clienti.

george
19 mai 2013
citire contor

nu reusesc sa dau citirea contorului la tlf. daca expira termenul? cod client 101505573

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6008 secunde