Din aprilie, pasagerii Wizz Air vor fi sunați de un robot în cazul anulării sau întârzierii unui zbor

307
Din aprilie, pasagerii Wizz Air vor fi sunați de un robot în cazul anulării sau întârzierii unui zbor - pasageriwizzaircluj-1710432633.jpg

Articole de la același autor

Compania aeriană low cost Wizz Air va implementa din luna aprilie o soluție generată cu ajutorul Inteligenței Artificiale, prin care pasagerii vor primi un apel telefonic din partea unui robot care îi va anunța în limba română dacă zborul lor este anulat sau are întârzieri de mai multe ore.


Corporate Communication Manager al Wizz Air, Valeria Bragarenco, a declarat legat de pregătirile pentru sezonul estival, că în cadrul apelului, pasagerii vor trebui să răspundă și la câteva scurte întrebări.


”Pasagerii Wizz Air primesc în prezent un email și un sms că s-a anulat zborul din diverse cauze, iar din luna aprilie vom implementa, în plus, o alertă de perturbare automatizată și recunoaștere vocală interactivă, cu ajutorul Inteligenței Artificiale.


Aceasta presupune ca pasagerii să primească un apel telefonic din partea unui robot în cazul unei anulări sau întârzieri majore, de mai multe ore a unui zbor.


Pasagerul va fi trebui să răspundă și la câteva întrebări, dacă a primit hotel și voucher sau informații despre următorul zbor, cu ajutorul AI. De asemenea, noul sistem poate conecta pasagerul la Call Center unde acesta se poate adresa dacă are întrebări suplimentare și va interacționa cu un operator.


Acest sistem va fi personalizat pe bază de limbă și de țară”, a spus Bragarenco la Cluj-Napoca.


Acesta a precizat că este important ca pasagerii să treacă emailul și numărul de telefon mobil în momentul în care fac check-in-ul pe site-ul Wizz Air, pentru a primi alertele.


Pierderi financiare din cauza anulărilor și întârzierilor


Andras Rado, senior Manager Corporate Communications Wizz Air, a declarat la rândul său că întârzierile și anulările nu sunt bune pentru companie deoarece produc pierderi financiare.


”Nu ne plac anulările și întârzierile de zboruri pentru că pasagerii nu ajung la destinații așa cum și-au propus, ceea ce nu este bine din punctul de vedere al clienților. De asemenea, nu ne plac pentru că se dă peste cap programul de zboruri și trebuie făcute reprogramări, dar și pentru că nici echipajele nu pot zbura.


Și, în plus, nu ne plac pentru că trebuie să plătim o mulțime de bani drept compensații.


De aceea, preocuparea noastră majoră este să nu se ajungă la anulări de zboruri, pentru că acest lucru înseamnă costuri suplimentare. Totuși, este mai bine ca un zbor să fie întârziat decât anulat”, a precizat Rado.
Acesta a explicat că zborurile low – cost nu înseamnă o calitate redusă a serviciilor, așa cum ar crede unii pasageri.


”Scopul nostru este să ajungem la timp cu toate zborurile, fără întârzieri, și să oferim pasagerilor o experiență pozitivă. Unele întârzieri sunt cauzate de condițiile meteo sau de grevele de pe aeroporturi și nu țin de noi”, a precizat reprezentantul Wizz Air.


Ce destinații preferă românii


În ceea ce privește destinațiile de călătorie pe perioada sezonului estival, Valeria Bragarenco a explicat că s-au schimbat opțiunile turiștilor în 2023 față de anul precedent.


Astfel, dacă în 2022 turiștii alegeau vara destinații ca Israel, Malta sau Emiratele Arabe Unite (Dubai), anul trecut au preferat Cipru, Portugalia, Grecia și Norvegia, potrivit cluj24.ro


Despre Wizz Air


Wizz Air dispune, în total, de o flotă de 201 avioane Airbus cu care a transportat peste 60 de milioane de pasageri în 2023.
În România, compania a înregistrat anul trecut o creștere a traficului de pasageri de 27,9 % față de 2022 și a transportat 13,7 milioane de pasageri cu cele 35 de avioane din cele 6 baze locale.


Cota de piață a companiei în României este de 51 %.
În ceea ce privește Cluj-Napoca, Wizz Air operează 31 de rute din 12 țări, din care 22 sunt unice.
De la înființare, din 2007 până acum, compania a transportat peste 18 milioane de pasageri transportați, iar în 2023 peste 2 milioane de pasageri.






Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Pagina a fost generata in 1.8735 secunde