Engie închide centrul de relații cu clienții din Eforie Nord

191
Engie închide centrul de relații cu clienții din Eforie Nord - engie-1584108173.jpg
Engie Romania a luat decizia de a suspenda temporar, în perioada 16 - 31 martie, activitatea din centrul de relații cu clienții din Eforie Nord, centru în care numărul de angajați este redus și în care nu pot fi asigurate condițiile de proximitate recomandate de autoritățile de resort în această perioadă.

Clienții din Eforie Nord au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online prin intermediul formularului de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store cât și prin intermediul serviciului național de call-center disponibil la numărul 021.9366.

Tipurile de operațiuni pe care clienții Engie România le pot realiza online:

• Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;

• Plata online;

• Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);

• Activarea facturii electronice;

• Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice;

• Schimbarea titularului de contract.

La nivelul ENGIE Romania a fost constituit un comitet de coordonare care urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2631 secunde