Mai mulţi operatori la call-centerul Enel

234
Mai mulţi operatori la call-centerul Enel - maimultioperatori-1611601802.jpg
Pentru a veni în sprijinul clienților, furnizorii Enel au luat măsuri suplimentare pentru reducerea timpilor de așteptare în call-center și în magazine, prin accelerarea proiectelor digitale, prin echipe mobile care să sprijine activitatea din centre și prin mărirea personalului ce gestionează serviciul telefonic de relații cu clienții.

Astfel, numărul angajaților din call-center a crescut constant în ultimele săptămâni și este estimat ca, până la finalul lunii ianuarie 2021, acesta va fi cu 30% mai mare față de mijlocul lunii decembrie 2020. Totuşi, consumatorilor de energie electrică le este recomandat să evite intervalele orare de vârf din call-center, respectiv între orele 10.00 - 12.00 și 18.00 - 19.00.

În plus, accesul în magazinele Enel se poate face inclusiv în baza unei programări telefonice, astfel încât să se evite aglomeraţia şi aşteptarea în exteriorul spaţiului. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.355 secunde