Mai mulţi operatori la call-centerul Enel
270
Articole de la același autor
Veste îmbucurătoare pentru locuitori! Când iese municipiul Constanţa din carantină
28 Decembrie 2020
Luptă la limită în spitalele din Constanţa. Pacienţi seceraţi, cadre medicale din ce în ce mai puţine
28 Noiembrie 2020
Constanţa iese din carantină după Revelion
29 Decembrie 2020
ATENŢIE! LAPOVIŢĂ ŞI NINSOARE, mâine şi poimâine, la Constanţa
29 Noiembrie 2020
Ninge în județul Constanța. Drumarii acționează pe șosele
09 Ianuarie 2021
Pentru a veni în sprijinul clienților, furnizorii Enel au luat măsuri suplimentare pentru reducerea timpilor de așteptare în call-center și în magazine, prin accelerarea proiectelor digitale, prin echipe mobile care să sprijine activitatea din centre și prin mărirea personalului ce gestionează serviciul telefonic de relații cu clienții.
Astfel, numărul angajaților din call-center a crescut constant în ultimele săptămâni și este estimat ca, până la finalul lunii ianuarie 2021, acesta va fi cu 30% mai mare față de mijlocul lunii decembrie 2020. Totuşi, consumatorilor de energie electrică le este recomandat să evite intervalele orare de vârf din call-center, respectiv între orele 10.00 - 12.00 și 18.00 - 19.00.
În plus, accesul în magazinele Enel se poate face inclusiv în baza unei programări telefonice, astfel încât să se evite aglomeraţia şi aşteptarea în exteriorul spaţiului.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 24 Decembrie 2020
Vineri, 18 Decembrie 2020
Duminică, 29 Noiembrie 2020
Miercuri, 09 Septembrie 2020
Joi, 30 Iulie 2020
Luni, 27 Iulie 2020
Luni, 20 Iulie 2020
Vineri, 17 Iulie 2020
Sâmbătă, 03 Octombrie 2020