Noutăţi despre programele Casa Verde Fotovoltaice şi Eficienţă Energetică
264
Articole de la același autor
Primăria Constanţa face publice adresele adăposturilor antiaeriene. Iată harta lor
28 Februarie 2022
FOTO/VIDEO - Buncărele antiaeriene din Constanţa, ferecate, ruginite şi renovate pe sărite
05 Martie 2022
Este nevoie de intervenţia poliţiştilor? Cu rufele la vedere, în Constanţa anului 2022!
21 Februarie 2022
REMINDER! Atenţie, constănţeni! Se oprește apa pe mai multe străzi din municipiu, luni, 7 februarie
07 Februarie 2022
Pentru a eficientiza evaluarea dosarelor de
finanțare depuse la Administraţia Fondului de Mediu, conducerea instituţiei a
luat decizia de a externaliza procedurile de analiză pentru dosarele depuse în
cadrul mai multor programe, printre care: Casa Verde Fotovoltaice, Eficiență
Energetică în Clădiri Publice, Iluminat Public și Stații de reîncărcare în
localități, procedurile specifice achiziției publice fiind în curs de
desfășurare.
„În urma unei analize am observat că numărul de programe a crescut în ultimii ani, deși personalul AFM alocat gestionării programelor a rămas neschimbat sau chiar s-a diminuat, apărând astfel un dezechilibru care poate determina întârzieri în soluționarea dosarelor de finanțare și în implementarea proiectelor. Aceste aspecte au determinat identificarea unei soluții urgente care să ne permită să contractăm servicii specializate de evaluare a dosarelor de finanțare, astfel încât să ne încadrăm cu analiza în calendarul de derulare a programelor de finanțare. Anul acesta ne dorim să putem lansa noi sesiuni de finanțare după aprobarea bugetului instituției și să ne asigurăm că toate programele vor avea succes, fie că vorbim de simplificarea mecanismelor de accesare prin extinderea digitalizării, cât și prin soluționarea rapidă a cererilor de finanțare depuse de cetățeni sau autoritățile publice. Până la momentul la care vor fi finalizate procedurile de achiziție publică de externalizare, care estimăm că vor dura câteva luni, pentru a nu afecta derularea programelor lansate, vom începe evaluarea internă a cererilor de finanțare depuse, astfel încât să putem anunța primele rezultate în cel mai scurt timp”, a declarat Laurențiu-Adrian Neculaescu, președintele Administrației Fondului pentru Mediu.
„În urma unei analize am observat că numărul de programe a crescut în ultimii ani, deși personalul AFM alocat gestionării programelor a rămas neschimbat sau chiar s-a diminuat, apărând astfel un dezechilibru care poate determina întârzieri în soluționarea dosarelor de finanțare și în implementarea proiectelor. Aceste aspecte au determinat identificarea unei soluții urgente care să ne permită să contractăm servicii specializate de evaluare a dosarelor de finanțare, astfel încât să ne încadrăm cu analiza în calendarul de derulare a programelor de finanțare. Anul acesta ne dorim să putem lansa noi sesiuni de finanțare după aprobarea bugetului instituției și să ne asigurăm că toate programele vor avea succes, fie că vorbim de simplificarea mecanismelor de accesare prin extinderea digitalizării, cât și prin soluționarea rapidă a cererilor de finanțare depuse de cetățeni sau autoritățile publice. Până la momentul la care vor fi finalizate procedurile de achiziție publică de externalizare, care estimăm că vor dura câteva luni, pentru a nu afecta derularea programelor lansate, vom începe evaluarea internă a cererilor de finanțare depuse, astfel încât să putem anunța primele rezultate în cel mai scurt timp”, a declarat Laurențiu-Adrian Neculaescu, președintele Administrației Fondului pentru Mediu.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 15 Noiembrie 2021
Luni, 08 Noiembrie 2021
Marţi, 02 Noiembrie 2021
Miercuri, 14 Iulie 2021
Marţi, 29 Iunie 2021
Luni, 10 Mai 2021
Vineri, 23 Aprilie 2021
Sâmbătă, 03 Octombrie 2020
Joi, 01 Octombrie 2020
Miercuri, 09 Septembrie 2020