O nouă identitate de brand pentru “bătrânica” stațiune Mamaia

300
O nouă identitate de brand pentru “bătrânica” stațiune Mamaia - 62365924-1689344842.jpg
Începând din vara aceasta, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand, inclusiv un nou logo și un slogan, realizate la inițiativa Organizației de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța.


Pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, proiectul include o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni, cu scopul declarat de a îmbunătăți imaginea stațiunii, a menționat, vineri, OMD Mamaia-Constanța, într-un comunicat transmis publicației Cuget Liber.


Noul logo al Stațiunii Mamaia se dorește a fi „conceput într-o estetică minimalistă”, încorporând „simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală”. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu.


Sloganul asociat noii imagini a stațiunii: „Unde distracția întâlnește marea”, intenționează să exprime „succint propunerea unică de valoare a brandului” și urmărește să facă „tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală”, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată.


Această nouă identitate caută să scoată în evidenţă esenţa destinaţiei turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge şi, în acelaşi timp, consecvenţa în valorificarea tradiţiei sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregăteşte să-şi îmbogăţească oferta şi să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunţa la farmecul care a consacrat-o.


„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. 


Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.5956 secunde