Pacienții, sfătuiți să-și spună nemulțumirile în chestionare

380
Conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență (SCJU) Constanța face un apel către pacienți să completeze, înainte de externarea din unitatea sanitară, chestionarele privind modul în care au fost tratați. "Asistentele șefe au sarcina să le dea pacienților, înainte de externare, și aceste chestionare. Sunt formulare scurte, cu cinci întrebări, durează câteva secunde pentru a fi completate. De asemenea, pacienții pot specifica, la rubrica mențiuni, ce le-a plăcut sau ce nu, dacă au vreo reclamație de făcut. Dacă nu primesc aceste chestionare, avem rugămintea să le solicite", ne-a declarat dr. Liliana Tuță, director medical SCJU Constanța. Medicul a adăugat că rolul chestionarelor este acela de a evidenția gradul de satisfacție al pacienților. "Dacă nu le completează, lasă loc de inter-pretări. Vrem să avem o imagine a gradului de mulțumire a pacienților, pentru a știi unde să luăm măsuri", a mai spus reprezentantul spitalului, în contextul în care au existat reclamații că respectivele chestionare ar fi fost completate de cadrele medicale.
Prima evaluare a chestionarelor completate în lunile august și septembrie arată că pacienții sunt nemulțumiți de cadrele medicale de la Urologie și Medicală 2.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Joi, 15 Octombrie 2009
Stire din Social : Mizeriile Constanței
Miercuri, 14 Octombrie 2009
Stire din Social : Mizeriile Constanței
Pagina a fost generata in 3.1091 secunde