Poşta Română a externalizat serviciul de call center în Republica Moldova

Articole de la același autor
Compania Națională Poșta Română a decis să mute Serviciul de Relaţii cu Clienţii în Republica Moldova, cu scopul de a îmbunătăți rapiditatea și calitatea răspunsurilor oferite clienților. Schimbarea este motivată în felul următor de Valentin Ștefan, directorul general al Poştei: „Zilnic, primim aproximativ 2.000 de apeluri și peste 200 de e-mailuri, iar cu ajutorul unui partener specializat, acum putem răspunde mai repede și mai eficient - timpul mediu de așteptare este de doar 30 de secunde. Este un pas esențial în strategia noastră de modernizare și adaptare la nevoile clienților noștri. Suntem încrezători că, alături de parteneri profesioniști și respectați pe piața de profil, reușim să oferim un nivel superior de servicii și să consolidăm încrederea clienților în Poșta Română. Această externalizare face parte din planul nostru de modernizare și extindere, început odată cu deschiderea primei noastre subsidiare externe la Chișinău, Republica Moldova, în decembrie 2022”.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 10 August 2024
Marţi, 25 Iunie 2024
Vineri, 03 Mai 2024
Duminică, 21 Aprilie 2024
Miercuri, 10 Aprilie 2024
Vineri, 22 Martie 2024
Duminică, 03 Martie 2024
Miercuri, 20 Septembrie 2023
Joi, 08 August 2024