Președinții asociațiilor de proprietari, nemulțumiți de atitudinea angajaților RADET

505
Președinții asociațiilor de proprietari, nemulțumiți de atitudinea angajaților RADET - 606d61b571700e7d1ca228c23048ac40.jpg
A treia rundă a discuțiilor dintre președinții și administratorii asociațiilor de proprietari și conducerea Regiei Autonome de Distribuție a Energiei Termice (RADET) Constanța s-a desfășurat, ieri, la Casa de Cultură. Reprezentanții asociațiilor de locatari au profitat pentru a semnala mai multe dintre problemele cu care se confruntă. Întârzierea cu care le parvin facturile emise de RADET, atitudinea angajaților instituției și deficiențele gigacalorimetrelor sunt câteva dintre aspectele ridicate de participanți.

Conducerea RADET, împreună cu reprezentanții Uniunii Asociațiilor de Proprietari (UAP) Constanța au organizat o serie de întâlniri cu pre-ședinții și administratorii asociațiilor de proprietari din municipiul nostru, pentru a discuta asupra nelămuririlor și problemelor pe care le întâmpină. Ieri, la discuții au participat cei de la asociațiile din sectoarele 1, 2 și 3 Sud.
Principala nemulțumire semnalată de majoritatea participanților a vizat întârzierea emiterii facturilor pentru agentul termic. Președintele unei asociații a propus și o soluție pentru a "remedia" problema. "Facturile întârzie, pe timp de iarnă, și cu peste zece zile. Din noiembrie anul acesta, eu voi percepe penalități de 0,6% pentru fiecare zi în care întârzie factura, iar banii îi voi opri din suma pe luna respectivă. Am fost și la Avocatul Poporului și i-am înștiințat", a afirmat Mihai Calangiu, președintele Asociației de Proprietari F6. Interlocutorii, respectiv reprezentanții RADET și UAP Constanța, au susținut că facturile sunt emise cu întârziere din cauza ajutoarelor la căldură acordate, iar faptul este prevăzut în legislație. Explicația nu i-a mulțumit însă pe locatari.

Penalitățile, o altă nemulțumire
Mai mulți președinți de asociații și-au exprimat nemulțumirea vizavi de atitudinea unor angajați ai RADET. "Există tendința, la 90% dintre salariații RADET, să considere că ei sunt elefanții, iar noi suntem puricii. Noi nu suntem subordonați RADET, cum nici instituția nu ne este subordonată nouă", și-a expus punctul de vedere președintele unei asociații de proprietari. În replică, Liviu Popa, directorul de producție al regiei, a afirmat: "Salariații de la punctele termice sunt interfața RADET. Dacă unul dintre ei nu-și face treaba, aveți posibilitatea să ne sesizați la numerele de telefon trecute la punctele termice, iar noi vom face verificări".
Împuterniciții asociațiilor au mai sesizat că, în ciuda faptului că au demonstrat prin intermediul instanței de judecată că nu au penalități, asociațiile pe care le reprezintă figurează în continuare ca datornice la RADET. Directorul comercial al regiei, Eugen Ionescu, a subliniat că situația este cauzată de întârzierea parvenirii hotărârilor judecătorești, dar că toate neregulile semnalate vor fi remediate.
Președinților asociațiilor de proprietari le-a fost prezentat și programul de automatizare al punctelor termice, întrucât o parte dintre ei au semnalat că odată cu modernizarea au crescut costurile consumului de agent termic, în loc să scadă. "Există puncte termice unde nu există recirculare și nici nu poate să fie făcută. În prezent se lucrează la reciclarea în zona de centru și la Salvare. Ne străduim să intervenim pe unde sunt probleme, tocmai de aceea trebuie să ni le semnalați", a arătat Liviu Popa.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Vineri, 03 Iulie 2009
Stire din Social : Mizeriile Constanței
Joi, 02 Iulie 2009
Stire din Social : Mizeriile Constanței
Pagina a fost generata in 2.6789 secunde