RADET oprește apa caldă în toată Constanța

5378
RADET oprește apa caldă în toată Constanța - d2a600f2a20d6c5ac97dde37bba8493e.jpg
Sfârșitul lunii august ne va prinde și anul acesta spălându-ne la lighean. Începând cu data de 23 august, CET Palas va demara revizia anuală a rețelei de termoficare și va sista furnizarea agentului termic primar. În aceste condiții, Regia Autonomă de Distribuție a Energiei Termice (RADET Constanța) va întrerupe, la rândul său, furnizarea apei calde de consum către consumatorii săi. Revizia se va desfășura întocmai ca și în anii trecuți, pe zone și cartiere, și se va încheia pe data de 10 septembrie.
Potrivit reprezentanților CET Palas și ai RADET, în intervalul 23 august, ora 00,00 și 31 august, ora 6,00 se va opri apa din punctele termice de pe Magistrala I. Vor fi afectați consumatorii din zonele: Anda, Km 4-5, Km 5, Doraly, Viile Noi, Poarta 6, Spitalul CFR, Faleză Sud, Piața Farului, Abator, Gară, Spitalul de Boli Infecțioase, Policlinica 2, Casa de Cultură, Școala nr. 11, Centru, Peninsulă, Tomis Mall, Piața Griviței, Piața Unirii, Poliția Municipiului, Muzeul de Marină, Casa de Pensii, Starea Civilă, Zorile, Teatrul Liric, Sala Sporturilor, Spitalul Militar, Piața Chiliei, Tomis I, Tomis II, Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța, Flămânda, Capitol. Umplerea Magistralei I se va realiza pe porțiuni, cu începere din data de 29 august, în jurul orelor 16,00.

Șapte zile fără apă caldă pentru fiecare magistrală
Ulterior, între 1 septembrie, ora 00,00 și 10 septembrie, ora 6,00, va fi sistată furnizarea apei calde pe Magistrala II, respectiv pentru consumatorii din zonele CET, Medeea, Pod Butelii, Brătianu, Pod IPMC, Inel II, Inel I, Institutul de Marină, Coiciu, Tomis III, Tomis Nord, Brotăcei, Cireșica, Parc Tăbăcărie, Delfinariu, Faleză Nord, Dacia. Umplerea Magistralei II va începe la data de 7 septembrie 2010, în jurul orelor 16,00. Însă, în zilele de 6 și 7 septembrie, apa caldă va fi oprită în totalitate.
RADET Constanța recomandă consumatorilor săi ca, în acest interval, să verifice instalațiile proprii și să acționeze pentru remedierea acestora. În cazul situațiilor complexe, consumatorii pot apela la sprijinul regiei prin dispeceratul unității - telefon 0241/ 616.792, care funcționează în regim de program non-stop.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2884 secunde