Reclamațiile privind serviciile de pe plajă pot fi făcute prin telefon și e-mail

286
Turiștii care vor alege drept destinație de concediu litoralul românesc vor avea la dispoziție un număr de telefon la care vor putea face sesizări și reclamații. Numărul de telefon 0241/552.080 a fost pus la dispoziție de Administrația Bazinală de Apă Dobrogea-Litoral, va funcționa non-stop, iar reclamațiile vor fi înregistrate într-un registru unic de sugestii și reclamații. De asemenea, turiștii vor putea transmite nemulțumirile și la adresa de e-mail [email protected]. "Problemele pe care turiștii le pot sesiza se referă la accesul pe plajă, la starea de curățenie, dotarea plajelor cu pubele de gunoi, prezența algelor, prezența corpurilor ascuțite și dure, precum cioburi, sticle sparte, sârmă, pietre, lemn, bucăți de metal", a arătat Cătălin Anton, purtător de cuvânt al instituției.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.8309 secunde