Social media nu e pe gustul companiilor din România!
Articole recomandate
MAE: Atenţionare de călătorie pentru Franța, posibile perturbări ale traficului aerian
24 Aprilie 2024
Ştefan (Poşta Română): Până de sărbători putem livra pensiile; depinde când ne intră banii în conturi
24 Aprilie 2024
Bine de ştiut! Directorul Institutului de Cercetări Alimentare, despre alimentele falsificate vândute românilor, în pieţe şi magazine
24 Aprilie 2024
Un nou concept pe piața muncii: puteţi angaja alte persoane pentru activităţile casnice
24 Aprilie 2024
Jumătate dintre companiile din Uniunea Europeană au utilizat în anul 2019 cel puțin un tip de social media, în rândul statelor membre companiile din România fiind pe ultimul loc la acest capitol, în condițiile în care numai 33% dintre acestea au declarat că au utilizat cel puțin un tip de social media, arată datele publicate marți de Eurostat și citate de Agerpres.
Alte state membre în care utilizarea social media este mai puțin populară în rândul companiilor sunt Bulgaria (34%), Polonia (37%), Ungaria (38%), Letonia (41%) și Slovacia (42%).
La polul opus, utilizarea social media este cea mai populară în rândul companiilor din Malta (84%), urmate de companiile din Danemarca (75%), Olanda (74%), Cipru (73%), Suedia (72%), Belgia, Irlanda și Finlanda (toate cu 71%).
Comparativ cu situația din 2004, procentul companiilor care utilizează social media a crescut în toate statele membre UE. Cele mai mari creșteri au fost înregistrate în Danemarca și Luxemburg (26 puncte procentuale în ambele cazuri), urmate de Finlanda (25 puncte procentuale), Suedia (24 puncte procentuale) și Letonia (22 puncte procentuale). În schimb, cele mai mici creșteri au fost înregistrate în Bulgaria (6 puncte procentuale), Irlanda, Portugalia, România și Slovenia (toate cu 11 puncte procentuale).
Alte state membre în care utilizarea social media este mai puțin populară în rândul companiilor sunt Bulgaria (34%), Polonia (37%), Ungaria (38%), Letonia (41%) și Slovacia (42%).
La polul opus, utilizarea social media este cea mai populară în rândul companiilor din Malta (84%), urmate de companiile din Danemarca (75%), Olanda (74%), Cipru (73%), Suedia (72%), Belgia, Irlanda și Finlanda (toate cu 71%).
Comparativ cu situația din 2004, procentul companiilor care utilizează social media a crescut în toate statele membre UE. Cele mai mari creșteri au fost înregistrate în Danemarca și Luxemburg (26 puncte procentuale în ambele cazuri), urmate de Finlanda (25 puncte procentuale), Suedia (24 puncte procentuale) și Letonia (22 puncte procentuale). În schimb, cele mai mici creșteri au fost înregistrate în Bulgaria (6 puncte procentuale), Irlanda, Portugalia, România și Slovenia (toate cu 11 puncte procentuale).
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 25 Februarie 2020
Marţi, 25 Februarie 2020
Marţi, 25 Februarie 2020
Marţi, 25 Februarie 2020
Luni, 24 Februarie 2020
Luni, 24 Februarie 2020
Vineri, 21 Februarie 2020
Vineri, 21 Februarie 2020
Vineri, 21 Februarie 2020
Vineri, 21 Februarie 2020