Societățile de asigurări de viață, prea reclamate și prea indiscrete

222
Societățile de asigurări de viață, prea reclamate și prea indiscrete - cardurisanatate-1491840531.jpg

Articole de la același autor

Casa Județeană de Asigurări de Sănătate (CJAS) a înregistrat atât anul acesta, cât și în 2016, zeci de petiții. Analizând conținutul petițiilor rezultă că problematica acestora a vizat o paletă largă de activități: distorsiuni în activitatea furnizorilor de servicii medicale aflați în relație contractuală cu instituția, dobândirea sau redobândirea calității de asigurat, decontarea dispozitivelor medicale. 


De asemenea, constănțenii au reclamat probleme legate de emiterea cardului național de sănătate, emiterea cardurilor europene și ale formularelor necesare, programe de sănătate etc. "O pondere semnificativă a petițiilor, au reprezentat-o și solicitările de informații medicale despre asigurați sau neasigurați, transmise de societățile de asigurări de viață. Toate aceste solicitări nu au fost soluționate în mod favorabil, motivându-se legea drepturilor pacienților, însă chiar și așa, societățile de asigurări de viață au continuat să trimită mereu astfel de solicitări", ne-a declarat purtătorul de cuvânt al instituției, Aurelia Rădoi.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4285 secunde