Societățile de asigurări de viață, prea reclamate și prea indiscrete
Articole de la același autor
Cum se calculează și cât timp primești indemnizația de șomaj
07 Aprilie 2017
Constanța, în criză de angajați. Patronii nu găsesc oameni nici pe salarii consistente
08 Aprilie 2017
Vrei să trimiți o reclamație la ITM? Iată ce trebuie să știi
03 Aprilie 2017
Casa Județeană de Asigurări de Sănătate (CJAS) a înregistrat atât anul acesta, cât și în 2016, zeci de petiții. Analizând conținutul petițiilor rezultă că problematica acestora a vizat o paletă largă de activități: distorsiuni în activitatea furnizorilor de servicii medicale aflați în relație contractuală cu instituția, dobândirea sau redobândirea calității de asigurat, decontarea dispozitivelor medicale.
De asemenea, constănțenii au reclamat probleme legate de emiterea cardului național de sănătate, emiterea cardurilor europene și ale formularelor necesare, programe de sănătate etc. "O pondere semnificativă a petițiilor, au reprezentat-o și solicitările de informații medicale despre asigurați sau neasigurați, transmise de societățile de asigurări de viață. Toate aceste solicitări nu au fost soluționate în mod favorabil, motivându-se legea drepturilor pacienților, însă chiar și așa, societățile de asigurări de viață au continuat să trimită mereu astfel de solicitări", ne-a declarat purtătorul de cuvânt al instituției, Aurelia Rădoi.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 10 Aprilie 2017
Vineri, 07 Aprilie 2017
Marţi, 04 Aprilie 2017
Joi, 02 Martie 2017
Miercuri, 12 Octombrie 2016
Vineri, 03 Februarie 2017
Sâmbătă, 10 Decembrie 2016
Vineri, 25 Noiembrie 2016
Vineri, 28 Octombrie 2016