SPIT chestionează satisfacția contribuabililor
Serviciul Public de Impozite și Taxe (SPIT) Constanța a actualizat și îmbunătățit chestionarul de evaluare on-line privind măsurarea gradului de satisfacție al contribuabililor.
Noul formular electronic se găsește pe site-ul www.spit-ct.ro, butonul "CHESTIONAR DE EVALUARE" și cuprinde opt întrebări care să conducă la măsurarea gradului de satisfacție a cerințelor constănțenilor care au beneficiat de serviciile SPIT și o rubrică privind sugestiile contribuabililor pentru îmbunătățirea serviciilor instituției.
"Aceste chestionare completate sunt monitorizate permanent, iar sugestiile formulate sunt analizate de managementul instituției în vederea identificării potențialelor propuneri de îmbunătățire a serviciilor pentru contribuabili", precizează Virginia Uzun, directorul executiv al SPIT Constanța.
Activitatea de monitorizare a satisfacției contribuabililor cu privire la calitatea serviciilor instituției a fost inițiată la sfârșitul anului 2007 prin completarea formularelor pe suport de hârtie la ghișeele agențiilor fiscale și din anul 2009, în format electronic, pe site-ul instituției www.spit-ct.ro.
În prezent, chestionarele de evaluare sunt completate doar pe site-ul instituției, la nivelul locațiilor instituției contribuabilii putând lăsa în cutiile special amenajate sugestii privind îmbunătățirea activității instituției.
Noul formular electronic se găsește pe site-ul www.spit-ct.ro, butonul "CHESTIONAR DE EVALUARE" și cuprinde opt întrebări care să conducă la măsurarea gradului de satisfacție a cerințelor constănțenilor care au beneficiat de serviciile SPIT și o rubrică privind sugestiile contribuabililor pentru îmbunătățirea serviciilor instituției.
"Aceste chestionare completate sunt monitorizate permanent, iar sugestiile formulate sunt analizate de managementul instituției în vederea identificării potențialelor propuneri de îmbunătățire a serviciilor pentru contribuabili", precizează Virginia Uzun, directorul executiv al SPIT Constanța.
Activitatea de monitorizare a satisfacției contribuabililor cu privire la calitatea serviciilor instituției a fost inițiată la sfârșitul anului 2007 prin completarea formularelor pe suport de hârtie la ghișeele agențiilor fiscale și din anul 2009, în format electronic, pe site-ul instituției www.spit-ct.ro.
În prezent, chestionarele de evaluare sunt completate doar pe site-ul instituției, la nivelul locațiilor instituției contribuabilii putând lăsa în cutiile special amenajate sugestii privind îmbunătățirea activității instituției.
Comentează știrea
Articole din aceeași secțiune
Marţi, 19 Iunie 2012
Marţi, 19 Iunie 2012
Marţi, 19 Iunie 2012
Marţi, 19 Iunie 2012
Marţi, 19 Iunie 2012
Marţi, 19 Iunie 2012
Marţi, 19 Iunie 2012
Marţi, 19 Iunie 2012