Stațiunile românești de la Marea Neagră, luate cu asalt de Rusalii

526
Stațiunile românești de la Marea Neagră, luate cu asalt de Rusalii - getimage-1591529308.jpg

Articole recomandate

Peste 15.000 de români au ajuns în stațiunile românești de la Marea Neagră în minivacanța de Rusalii, deși estimările inițiale ale turoperatorilor erau între 10.000 și 12.000 de persoane, potrivit Agerpres.


"Deși, din estimările inițiale, se părea că în minivacanța de Rusalii vor ajunge la mare în jur de 10-12.000 de turiști, realitatea a depășit așteptările turoperatorilor, pentru că în acest weekend prelungit, pe litoral, sunt cazați peste 15.000 de români, cei mai mulți dintre ei veniți din București (aproape jumătate din total), iar pe locurile următoare se situează Brașov, Prahova, Iași, Argeș și Galați", susțin reprezentanții agenției.


Sejururile pentru minivacanța de Rusalii au început să se vândă încă din luna ianuarie, dar pe perioada restricțiilor instituite de autorități în contextul pandemiei ritmul rezervărilor a fost mult diminuat. După ridicarea interdicțiilor de călătorie și, mai ales, după anunțul președintelui Klaus Iohannis că litoralul urmează să se deschidă la 1 iunie, numărul rezervărilor a crescut exponențial.


Potrivit studiului, cei mai mulți turiști, din cei peste 15.000, au venit pentru trei zile la mare, dar sunt și unii (în special cei care au rezervat last minute) care petrec doar două zile într-o stațiune românească de la Marea Neagră.


Din datele centralizate de Litoralulromanesc.ro, în această perioadă, de Rusalii, sunt deschise aproximativ 100 de hoteluri pe litoral, față de 380 anul trecut, în aceeași perioadă.


"Estimăm că, în medie, gradul de ocupare în hotelurile deschise e de 40-50%, dar sunt și unități de cazare care sunt ocupate la capacitate maximă", a declarat Ionuț Nedea, directorul general al agenției Litoralulromanesc.ro.


Cei mai mulți dintre turiștii ajunși în aceste zile pe litoral, respectiv 46%, au venit din București. Din Brașov au ajuns 7,4%, din Prahova 5,8%, din Iași 5,6%, din Argeș 5,2%, din Galați 4,5%, din Cluj 3,5% și din Craiova 3,4%.


Litoralulromanesc.ro, deținut de compania Creative Eye SRL din Constanța, cu capital integral privat românesc, este cel mai mare retailer de vacanțe în stațiunile autohone de la Marea Neagră, atât ca număr de turiști, cât și ca vânzări.


Anul trecut a înregistrat un volum de vânzări de 30 milioane de euro, iar prin intermediul agenției au ajuns anul trecut în stațiunile românești de la Marea Neagră peste 200.000 de turiști. Portalul promovează peste 500 de structuri de cazare în 13 stațiuni de pe litoralul românesc, de la unități de o stea până la cele de cinci stele.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.8734 secunde