Steluțe de mare pentru calitatea plajei
286
Articole de la același autor
Cameră video pe plaja Mangalia
08 Septembrie 2007
Femeile cu probleme de sarcină, amenințate de avort
16 Iulie 2007
Terenurile se vând pe bani, dar fără acte în regulă
30 Iulie 2007
Peste 700 de sugari din județul Constanța primesc, lunar, lapte praf gratuit
04 Septembrie 2007
Câteva sectoare de plajă din Mangalia și Eforie au primit "steluțe de mare" în cadrul proiectului "Litoral curat", demarat de ONG Mare Nostrum. "Prin această măsură s-a urmărit motivarea acestora de a oferi servicii de calitate turiștilor. Fiecare operator de plajă poate obține pentru sectorul său de la una la cinci steluțe de mare, în funcție de gradul de curățenie al plajei respective", a declarat Cosmin Bârzan, coordonatorul proiectului.
Inițiativa a fost bine primită de către operatorii de plajă, aceștia alegând să afișeze bannerul în locuri cât mai vizibile.
Proiectul "Litoral curat", lansat în 2005 în parteneriat cu Direcția Apelor Dobrogea-Litoral și susținut financiar de către Vodafone vizează creșterea gradului de conștientizare a utilizatorilor de plaje (turiști, operatori de plaje, locuitori din zona costieră, agenți de salubrizare, autorități locale) cu privire la păstrarea curățeniei plajelor, precum și creșterea gradului de inițiativă civică a turiștilor și locuitorilor din localitățile din zona costieră cu privire la colectarea selectivă a deșeurilor și reciclarea materialelor.
Câteva sectoare de plajă din Mangalia și Eforie au primit "steluțe de mare" în cadrul proiectului "Litoral curat", demarat de ONG Mare Nostrum. "Prin această măsură s-a urmărit motivarea acestora de a oferi servicii de calitate turiștilor. Fiecare operator de plajă poate obține pentru sectorul său de la una la cinci steluțe de mare, în funcție de gradul de curățenie al plajei respective", a declarat Cosmin Bârzan, coordonatorul proiectului.
Inițiativa a fost bine primită de către operatorii de plajă, aceștia alegând să afișeze bannerul în locuri cât mai vizibile.
Proiectul "Litoral curat", lansat în 2005 în parteneriat cu Direcția Apelor Dobrogea-Litoral și susținut financiar de către Vodafone vizează creșterea gradului de conștientizare a utilizatorilor de plaje (turiști, operatori de plaje, locuitori din zona costieră, agenți de salubrizare, autorități locale) cu privire la păstrarea curățeniei plajelor, precum și creșterea gradului de inițiativă civică a turiștilor și locuitorilor din localitățile din zona costieră cu privire la colectarea selectivă a deșeurilor și reciclarea materialelor.
Inițiativa a fost bine primită de către operatorii de plajă, aceștia alegând să afișeze bannerul în locuri cât mai vizibile.
Proiectul "Litoral curat", lansat în 2005 în parteneriat cu Direcția Apelor Dobrogea-Litoral și susținut financiar de către Vodafone vizează creșterea gradului de conștientizare a utilizatorilor de plaje (turiști, operatori de plaje, locuitori din zona costieră, agenți de salubrizare, autorități locale) cu privire la păstrarea curățeniei plajelor, precum și creșterea gradului de inițiativă civică a turiștilor și locuitorilor din localitățile din zona costieră cu privire la colectarea selectivă a deșeurilor și reciclarea materialelor.
Câteva sectoare de plajă din Mangalia și Eforie au primit "steluțe de mare" în cadrul proiectului "Litoral curat", demarat de ONG Mare Nostrum. "Prin această măsură s-a urmărit motivarea acestora de a oferi servicii de calitate turiștilor. Fiecare operator de plajă poate obține pentru sectorul său de la una la cinci steluțe de mare, în funcție de gradul de curățenie al plajei respective", a declarat Cosmin Bârzan, coordonatorul proiectului.
Inițiativa a fost bine primită de către operatorii de plajă, aceștia alegând să afișeze bannerul în locuri cât mai vizibile.
Proiectul "Litoral curat", lansat în 2005 în parteneriat cu Direcția Apelor Dobrogea-Litoral și susținut financiar de către Vodafone vizează creșterea gradului de conștientizare a utilizatorilor de plaje (turiști, operatori de plaje, locuitori din zona costieră, agenți de salubrizare, autorități locale) cu privire la păstrarea curățeniei plajelor, precum și creșterea gradului de inițiativă civică a turiștilor și locuitorilor din localitățile din zona costieră cu privire la colectarea selectivă a deșeurilor și reciclarea materialelor.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!