Vocea României versus X Factor. Cine a câștigat duelul?
Articole recomandate
ARF: De astăzi, toţi operatorii de transport feroviar de călători sunt integraţi în Ghişeul Unic
24 Aprilie 2024
MAE: Atenţionare de călătorie pentru Franța, posibile perturbări ale traficului aerian
24 Aprilie 2024
Ştefan (Poşta Română): Până de sărbători putem livra pensiile; depinde când ne intră banii în conturi
24 Aprilie 2024
Bine de ştiut! Directorul Institutului de Cercetări Alimentare, despre alimentele falsificate vândute românilor, în pieţe şi magazine
24 Aprilie 2024
Cine a ieșit învingător din duelul Vocea României și X Factor? Este o întrebare care mai mult ca sigur se află pe buzele celor care urmăresc aceste show-uri televizate.
Oamenii de relații publice de la PRO au trimis, către radarmedia.ro, un comunicat de presă care arată că Vocea a înregistrat audiențe record. Iată ce spun cifrele:
Vocea României, spectacolul vocilor care contează, a adus și la a doua ediție audiențe record, situându-se pe primul loc în preferințele telespectatorilor, lider incontestabil pe intervalul orar 20:30 – 22:55, și a reușit să aducă în fața televizoarelor 2,5 milioane de români în minutul de aur.
Emisiunea a fost și în cea de-a doua ediție a sezonului 4 lider de audiență pe toate categoriile de public. În intervalul de difuzare 20:30 – 22:55, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider detașat cu o audiență medie de 12,1 puncte de rating și 27,6% share.
Oamenii de relații publice de la PRO au trimis, către radarmedia.ro, un comunicat de presă care arată că Vocea a înregistrat audiențe record. Iată ce spun cifrele:
Vocea României, spectacolul vocilor care contează, a adus și la a doua ediție audiențe record, situându-se pe primul loc în preferințele telespectatorilor, lider incontestabil pe intervalul orar 20:30 – 22:55, și a reușit să aducă în fața televizoarelor 2,5 milioane de români în minutul de aur.
Emisiunea a fost și în cea de-a doua ediție a sezonului 4 lider de audiență pe toate categoriile de public. În intervalul de difuzare 20:30 – 22:55, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider detașat cu o audiență medie de 12,1 puncte de rating și 27,6% share.
Locul doi a fost ocupat de Antena 1 cu 9,3 puncte de rating și 21,2% share. La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu o audiență medie de 10,1 puncte de rating și 20,4% share, al doilea post clasat fiind Antena 1 cu o audiență medie de 9,0 puncte de rating și 18,3% share.
La nivel național, PRO TV câștigă și de această dată locul întâi cu o audiență medie de 9,2 puncte de rating și 19,1% share, iar Antena 1 se clasează pe locul secund cu 7,6 puncte de rating și 15,6% share.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 25 Iulie 2013
Miercuri, 30 Aprilie 2014
Marţi, 01 Aprilie 2014
Joi, 13 Martie 2014
Sâmbătă, 21 Septembrie 2013
Miercuri, 21 August 2013
Marţi, 04 Iunie 2013