O sportivă cu dizabilități a rămas blocată într-un avion Ryanair pentru că echipajul de bord nu a ajutat-o să coboare
Articole recomandate
Clubul CSA Steaua, sancţionat de Comisia de Disciplină a FRF cu disputarea a două meciuri fără spectatori
30 Aprilie 2024
Victorie importantă pentru baschetbaliştii de la CSM Constanţa
30 Aprilie 2024
Elisabeta Lipă: „Sunt mândră de rezultatele de la Europene”
29 Aprilie 2024
România nu are bani să îşi trimită sportivii la Olimpiadă. Ce soluție a găsit Guvernul
29 Aprilie 2024
Premieră pentru România la Europene! Medalie de aur în proba de dublu vâsle masculin
28 Aprilie 2024
Gimnaștii de la CSM Constanța, pe podium la “Cupa Cetății”
28 Aprilie 2024
O sportivă cu dizabilități a rămas blocată într-un avion Ryanair pentru că echipajul de bord nu a ajutat-o să coboare. A fost nevoie de intervenția personalului de pe aeroport pentru ca Anne Wafula-Strike să coboare din aeronavă, scrie BBC News.
Sportiva a aterizat cu un zbor Ryanair pe aeroportul Stansted de lângă Londra, dar au durat 45 de minute până să coboare deoarece personalul de la bordul aeronavei nu au ajutat-o.
Wafula-Strike, care este imobilizată în scaun cu rotile și participă la curse de viteză, a spus că s-a simțit 'neglijată și am fost supărată când am văzut că am fost abandonată acolo, după ce toată lumea și-a luat bagajele și a plecat'.
Când un membru al personalului de pe aeroport a venit să o ajute acesta i-a spus că au puțini angajați și că nu au știut sigur dacă zborul de la Berlin în care se afla ea a ajuns.
Ryanair a transmis că companie numită Omniserv a fost responsabilă de asistența pentru pasagerii cu handicap din Stansted
Sursa: libertatea.ro
Sportiva a aterizat cu un zbor Ryanair pe aeroportul Stansted de lângă Londra, dar au durat 45 de minute până să coboare deoarece personalul de la bordul aeronavei nu au ajutat-o.
Wafula-Strike, care este imobilizată în scaun cu rotile și participă la curse de viteză, a spus că s-a simțit 'neglijată și am fost supărată când am văzut că am fost abandonată acolo, după ce toată lumea și-a luat bagajele și a plecat'.
Când un membru al personalului de pe aeroport a venit să o ajute acesta i-a spus că au puțini angajați și că nu au știut sigur dacă zborul de la Berlin în care se afla ea a ajuns.
Ryanair a transmis că companie numită Omniserv a fost responsabilă de asistența pentru pasagerii cu handicap din Stansted
Sursa: libertatea.ro
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Marţi, 28 August 2018
Marţi, 28 August 2018
Marţi, 28 August 2018
Marţi, 28 August 2018
Marţi, 28 August 2018
Marţi, 28 August 2018
Marţi, 28 August 2018
Marţi, 28 August 2018
Marţi, 28 August 2018
Marţi, 28 August 2018
Luni, 27 August 2018
Luni, 27 August 2018