HTC va ataca în curând smartphone-urilor cu prețuri între 150 și 300 de dolari

186
HTC va ataca în curând smartphone-urilor cu prețuri între 150 și 300 de dolari - peterchouhtcreuters-1392021389.jpg

Articole recomandate

La scurtă vreme după ce au fost anunțate schimbările survenite în eșalonul superior de conducere, reprezentanții HTC au afirmat că celebra companie se va concentra mai mult pe piața telefoanelor cu cost scăzut începând cu acest an. Într-un interviu acordat agenției de presă Reuters, conducerea HTC a dezvăluit mai multe detalii despre produse și prețurile la care ar trebui să ne așteptăm.


Confruntată cu un declin care a început acum trei ani, compania HTC nu a reușit să se redreseze în 2013 deși a lansat un smartphone extrem de apreciat și două versiuni Mini și Max ale acestuia care au fost suficient de interesante. Conform președintei Cher Wang, concentrarea doar pe piața terminalelor de vârf a fost o greșeală care a costat companie, HTC ajungând de altfel să anunțe pierderi pentru prima oară în istoria sa, însă 2014 va aduce schimbări importante.


Conform declarațiilor făcute pentru Reuters, HTC va viza sectorul telefoanelor cu prețuri între 150 și 300 de dolari, în care activează cu succes rivali tradiționali precum Samsung, Lenovo, Huawei  sau Nokia, dar în care au intrat și lupii tineri din China precum Xiaomi, Meizu, Gionee și alții. Cher Wang a afirmat că HTC nu va intra pe piața smartphone-urilor extrem de ieftine, însă această schimbare va permite companiei să remedieze lipsa unor modele dintr-o gamă foarte căutată pe piețe importante precum China.


Aceste viitoare smartphone-uri cu prețuri între 150 și 300 de dolari nu vor fi vândute doar pe piețele emergente, ele urmând să-și facă apariția și pe piețele occidentale bogate unde HTC activează în prezent. Tradiționalele smartphone-uri din gama superioară nu vor fi ignorate, HTC urmând să lanseze cât de curând un nou model despre a cărei existență deja știm și care va fi urmașul apreciatului One de anul trecut. Declarația făcută pentru Reuters susține că modelele ieftine vor debuta în același interval de timp, ceea ce înseamnă că Mobile World Congress 2014 va marca debutul mai multor modele HTC decât eram obișnuiți până acum.


Alte două probleme ale companiei sunt imaginea și notorietatea, Cher Wang afirmând că HTC va deveni mult mai agresivă atunci când vine vorba de publicitate și va încerca sectorul de piață căruia i se adresează în prezent, adică "geekși" cu vârste între 20 și 30 de ani.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Vineri, 07 Februarie 2014
Stire din Tehnologie : Ce serbează GOOGLE prin noul LOGO
Pagina a fost generata in 1.4357 secunde