Campania organizației Mare Nostrum Un turist bine informat, o plajă curată

de Cuget Liber Vineri, 08 Iulie 2011 519
Organizația ecologistă Mare Nostrum organizează și anul acesta campania "Litoral curat 2011", fiind la a șaptea ediție. De la începutul primei campanii și până în 2009, voluntarii obișnuiau să meargă pe plajă să informeze turiștii, metodă ce nu a prea dat randament. De anul trecut, organizația a decis să aibă câte un centru de informare, astfel încât, vara aceasta, s-a instalat deja unul pe plaja Modern și se așteaptă aprobare pentru încă unul, ce va fi amplasat pe plaja din Mamaia. Campania se va desfășura pe toată perioada verii; inițial, era până în septembrie, dar, dacă vremea va fi călduroasă, se va prelungi. În campanie, s-au im-plicat 20 de voluntari, majoritatea elevi de liceu, dar înscrierile vor continua. Turiștii care se vor arăta interesați de campanie vor fi premiați. Tombola va avea loc de miercuri până duminică, de la orele 17:00, iar premiile vor consta în materiale promoționale, umbreluțe, mingiuțe. "Oamenii reacționează bine la idei. Văd că există oameni care se ocupă cu colectarea selectivă, comportament adecvat", a declarat, pentru "Litoral", coordonatoare proiectului Alexandra Telea. Legat de această campanie, organizația previne turiștii și despre ocrotirea delfinilor. Arun-când deșeuri în mare, există riscul dispariției lor. Campania este însoțită de un pliant numit "Ghidul turistului bine crescut", în care organizația prezintă ce face un turist educat. Din punctul său de vedere, acesta trebuie să parcheze mașina în locuri special amenajate, vorbește încet și ascultă muzică la căști, respectă indicatoarele salvamarilor, folosește ulei de plajă biodegradabil, se interesează de calitatea apei de îmbăiere. De asemenea, pliantul este completat de imaginea doamnei Maria, o bunică modernă, care iubește mediul înconjurător și are grijă de educarea nepoțeilor săi. Mădălina CIUPERCĂ
Taguri

Comentează știrea

zCEQRFVGmpMV
27 iulie 2011
bCONadquFLkfD

Created the gretaset articles, you have.

Atractii Turistice
4 martie 2012
Marem Nostrum - marketing

Organizația ecologistă Mare Nostrum a inchiriat un spatiu, chiar pe blvd. Tomis (aproape de Sala Sporturilor) si vand carnati, sunca si nu-mai-stiu ce sortimente de carnuri si alte produse alimentare. Consider ca o astfel de organizatie nu ar fi trebuit sa se preteze la un asemenea act. Sa auzim de bine. http://atractiituristice.info

Alte știri din sectiunea Diverse

Ultima oră

Titlurile zilei