Call-Center pentru îndrumarea și asistența contribuabililor

de Ion TIȚA-CĂLIN Vineri, 29 Iulie 2016 291
În cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală există un Call-Center special destinat îndrumării și asistenței contribuabililor. Numărul 031.403.91.60 este la dispoziția contribuabilului și oferă un serviciu: profesionist, specializat, accesibil și dedicat.

Call-Center oferă informații generale în domeniul fiscal și al tehnologiei informației. Avantajele utilizării lui pentru contribuabil sunt: economisește timp; obține informații de calitate; i se pot oferi informații suplimentare pentru clarificarea solicitării; se evită deplasă-rile nedorite. Call-Center - 031.403.91.60 poate fi folosit astfel: După formarea numărului 031.403.91.60 și ascultarea mesajului de început veți selecta tasta corespunzătoare, în funcție de tipul de informație pe care doriți să o obțineți, intrând astfel în legătură cu agenții ANAF:

• tasta 1 - persoane fizice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică - destinată îndrumării și asistenței în domeniul fiscal;

• tasta 2 - persoane juridice - destinată îndrumării și asistenței în domeniul fiscal;

• tasta 3 - persoane fizice și juridice - destinată asistenței în domeniul tehnologiei informației.

Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Economie

Ultima oră

Titlurile zilei