Ești notar public și vrei să-ți schimbi sediul? Trebuie să promovezi un concurs

de Andreea ILIESCU Miercuri, 27 Noiembrie 2013 121
Notarii publici care doresc să-și schimbe sediul pot face acest lucru doar dacă susțin un concurs în acest sens, după cum se arată într-un act normativ publicat recent în Monitorul Oficial. Conform acestui act normativ, schimbarea sediului biroului notarului public din localitatea în care este numit într-o localitate din circumscripția aceleiași judecătorii sau din circumscripția altei judecătorii se face prin concurs la nivel național pe posturile vacante destinate schimbărilor de sedii. În cazul în care pentru postul vacant cu această destinație există un singur candidat, schimbarea sediului bi-roului notarial se va face la cererea notarului public, fără a susține proba scrisă de practică notarială.
Potrivit regulamentului, notarul public va depune o cerere de înscriere la concurs la Camera în circumscripția căreia se află postul pentru care candidează. Acest document va fi însoțit de copia ordinului de numire în funcția de notar public și se va depune, sub sancțiunea decăderii, cu cel puțin 15 zile calendaristice înainte de data concursului.
În cererea de înscriere la concurs se va menționa, în mod obligatoriu, localitatea în care se află postul vacant prevăzut în ordinul de actualizare pentru care își exprimă opțiunea candidatul. După depunerea cererilor, condițiile care trebuie îndeplinite de candidați pentru a putea participa la concurs vor fi verificate de o comisie constituită special în acest scop. 
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Eveniment

Ultima oră

Titlurile zilei