Ministrul Apărării Naționale, Mircea Dușa, a fost prezent la ceremonial, a discutat cu familiile și le-a asigurat că au tot sprijinul instituției în fruntea căreia se află. Ochii i s-au umplut de lacrimi când Mihai, fiul în vârstă de 4 ani al maistrului militar clasa a II-a Florin Claudiu Cișmașu, a spus că și el vrea să devină scafandru, precum tatăl său. Petre Furtună, tatăl sublocotenentului Cosmin Furtună i-a înmânat ministrului a scrisoare în care solicită permisiunea ridicării unei troițe în fața Aerodromului Tuzla, pentru eroii căzuți la Tuzla, și menționarea numelor lor pe Monumentul Eroilor din București.
Comandorul Nicolae Jianu (49 de ani)
Locotenent-comandor Cătălin Vicențiu Antoche (34 ani)
Locotenent Lavinia Guiță (26 ani) - copilotul avionului care s-a prăbușit la Tuzla
Maistrul militar clasa I Răzvan Rângheț (43 de ani)
Maistrul militar clasa a II-a Florin Claudiu Cișmașu (34 de ani)
Maistrul militar clasa a II-a Cătălin Rădoi (36 de ani)
Maistrul militar clasa a III-a Băduț Papuc (29 de ani)
Fruntașul Constantin Vlăduț Sărman (26 de ani)
Fruntașul Marius Cătălin Chioveanu (22 de ani)
Fruntașul Cosmin Furtună (28 de ani)
Soldatul Cosmin Florescu (25 de ani)
Locotenentul Liviu Antim (27 de ani)
Cum s-a produs accidentul aviatic de la Tuzla, de pe 5 iulie 2010
Accidentul aviatic s-a petrecut la data de 5 iulie 2010, în jurul orei 17,40, pe Aerodromul Tuzla, pe o pistă pusă la dispoziție și folosită pentru aplicații ale Ministerului Apărării Naționale. Un avion AN-2, aparținând Școlii de Aplicație pentru Forțele Aeriene din Boboc, care executa o misiune de zbor pentru antrenamente de parașutare, s-a prăbușit la puțin timp de la decolare.
Pompierii au stins incendiul care a cuprins avionul, iar după câteva ore au scos din el nu mai puțin de 11 trupuri carbonizate. Până și anchetatorii care s-au deplasat la fața locului au rămas încremeniți la vederea imaginilor de coșmar. Echipajul și parașutiștii se aflau la cel de-al șaselea zbor de antrenament, până atunci neînregistrându-se vreun incident ce ar fi putut să ridice semne de întrebare. Avionul a urcat până la o înălțime de aproximativ 50 de metri, moment în care a luat foc, prăbușindu-se pe partea dreaptă a axului pistei, undeva pe câmp, la aproximativ 50 de metri de pistă.
Numărul final al celor care au murit în accidentul de la Tuzla a fost 12, pentru că Liviu Antim, care a ajuns la spital în stare foarte gravă, având fractură de femur stâng și arsuri de gradul trei și patru pe 93% din suprafața corpului, a decedat la o scurtă perioadă de timp. Singurii supraviețuitori au fost Marius Nazare și Daniel Bâlsanu. Cei 12 militari au fost înmormântați cu onoruri militare, iar post-mortem au fost declarați eroi.
În prezent, ancheta privind împrejurările care au dus la producerea accidentului aviatic încă este în desfășurare, familiile militarilor contestând expertiza din dosar și felul în care a fost instrumentată. Decizia că de vină a fost o defecțiune tehnică nu este corectă, consideră familiile.