Protecția Consumatorilor. A fost lansat Centrul Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor în domeniul activității notariale

de Andreea PERHAIȚĂ Luni, 17 August 2015 159
Week-endul trecut, a fost lansat Centrul Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor în domeniul activității notariale.
Proiectul este inițiat de Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România - InfoCons, sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori, cu sprijinul Uniunii Naționale a Notarilor Publici din România (UNNPR).
În cadrul proiectului, consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic - 021.9615, la care pot suna pentru sesizări în domeniul activității notariale, totodată, aceștia pot depune sesizarea și în format scris prin e-mail la adresa : [email protected] sau prin posta la O.P. 4, C.P.4, sector 3, București. Numărul de telefon este cu tarif normal în rețeaua Telekom apelabil din toate rețelele, iar informarea și consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum și demersurile necesare în vederea Soluționării Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori și cabinetele notariale.
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Social

Ultima oră

Titlurile zilei