Serviciul Public de Impozite și Taxe (SPIT) Constanța a actualizat și îmbunătățit chestionarul de evaluare on-line privind măsurarea gradului de satisfacție al contribuabililor.
- Publicitate -
Noul formular electronic se găsește pe site-ul www.spit-ct.ro, butonul "CHESTIONAR DE EVALUARE" și cuprinde opt întrebări care să conducă la măsurarea gradului de satisfacție a cerințelor constănțenilor care au beneficiat de serviciile SPIT și o rubrică privind sugestiile contribuabililor pentru îmbunătățirea serviciilor instituției.
"Aceste chestionare completate sunt monitorizate permanent, iar sugestiile formulate sunt analizate de managementul instituției în vederea identificării potențialelor propuneri de îmbunătățire a serviciilor pentru contribuabili", precizează Virginia Uzun, directorul executiv al SPIT Constanța.
Activitatea de monitorizare a satisfacției contribuabililor cu privire la calitatea serviciilor instituției a fost inițiată la sfârșitul anului 2007 prin completarea formularelor pe suport de hârtie la ghișeele agențiilor fiscale și din anul 2009, în format electronic, pe site-ul instituției www.spit-ct.ro.
În prezent, chestionarele de evaluare sunt completate doar pe site-ul instituției, la nivelul locațiilor instituției contribuabilii putând lăsa în cutiile special amenajate sugestii privind îmbunătățirea activității instituției.