Țeapa luată de o femeie care a plătit 4.000 de euro pentru o vacanță
Articole de la același autor
Catalin Scarlatescu a slabit spectaculos peste 50 kg. Pont foarte simplu de aplicat prin care a dat kilogramele jos
23 Aprilie 2022
Forţele armate ucrainene au dat o lovitură distrugătoare. Doi generali ruși au fost uciși
23 Aprilie 2022
O femeie a fost păcălită de o agenție de turism după ce a plătit 4.000 de euro pentru o vacanță în Zanzibar, potrivit Antena3.ro
Ea trebuia să plece în vacanță în anul 2020, dar sejurul a fost anulat. Judecătoria Timişoara a emis o primă sentinţă în dosarul în care românca a dat în judecată agenţie de turism.
În proces, reclamanta a arătat că în 7 februarie 2020 a plătit 4.000 de euro pentru o vacanţă pe care urma să o petreacă împreună cu fiica sa în Zanzibar, în perioada 1 aprilie 2020 – 19 aprilie 2020. Potrivit contractului, sejurul includea pachetul de servicii de călătorie, cazarea, în camera dublă, pensiune completa în safari şi all inclusive în Zanzibar, transferurile între localităţi, precum si program turistic inclus.
Femeia a arătat că „deşi iniţial i s-a comunicat că va primi banii până la sfârşitul lunii mai, până la data respectivă nu a primit nici o sumă de bani”. Rămasă şi fără vacanţă, şi fără 4.000 de euro, turista a sesizat şi Protecţia Consumatorului, care i-a comunicat că a fost sesizată Poliţia pentru că „operatorul economic nu poate fi identificat la adresă menţionată în reclamaţie si nu mai răspunde la apelurile telefonice repetate".
În proces, reclamanta a arătat că în 7 februarie 2020 a plătit 4.000 de euro pentru o vacanţă pe care urma să o petreacă împreună cu fiica sa în Zanzibar, în perioada 1 aprilie 2020 – 19 aprilie 2020. Potrivit contractului, sejurul includea pachetul de servicii de călătorie, cazarea, în camera dublă, pensiune completa în safari şi all inclusive în Zanzibar, transferurile între localităţi, precum si program turistic inclus.
Femeia a arătat că „deşi iniţial i s-a comunicat că va primi banii până la sfârşitul lunii mai, până la data respectivă nu a primit nici o sumă de bani”. Rămasă şi fără vacanţă, şi fără 4.000 de euro, turista a sesizat şi Protecţia Consumatorului, care i-a comunicat că a fost sesizată Poliţia pentru că „operatorul economic nu poate fi identificat la adresă menţionată în reclamaţie si nu mai răspunde la apelurile telefonice repetate".
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 06 Iunie 2022
Vineri, 12 Noiembrie 2021
Miercuri, 15 Ianuarie 2020
Sâmbătă, 07 Decembrie 2019
Vineri, 27 Aprilie 2018
Vineri, 08 Aprilie 2016
Sâmbătă, 05 Septembrie 2015
Miercuri, 11 Februarie 2015
Marţi, 20 Ianuarie 2015
Marţi, 09 Decembrie 2014