David Coulthard, legenda vie a Formulei 1, a făcut show la Mamaia
Trăiește viața cu 250 km / h
475
Articole de la același autor
"Ce s-a întâmplat la Constanța e o golănie ordinară!"
10 Martie 2009
David Coulthard vine la Constanța, pe 2 mai
31 Martie 2009
"Jucătorii să fie disperați după victorie!"
24 Martie 2009
"Serbia are o echipă de temut"
25 Martie 2009
Piți caută mutarea câștigătoare
28 Martie 2009
Constănțenii și turiștii care au venit, sâmbătă, în Mamaia, nu au avut ce regreta. Ei l-au putut vedea "la lucru" pe unul dintre cei mai valoroși piloți de Formula 1, scoțianul David Coulthard, care a susținut o demonstrație la volanul unui monopost Red Bull Racing.
Peste 10.000 de oameni l-au aplaudat, sâmbătă, pe fostul as al "Marelui Circ", David Coulthard, prota-gonistul unei demonstrații de aproximativ 40 de minute, pe traseul de 1,2 kilometri din stațiunea Mamaia, între Hotelul Rex și Casino.
La volanul mașinii RB1, driverul britanic a turat motorul de trei litri și 950 de cai putere în două reprize a câte 20 de minute, cu o pauză pentru răcirea motorului. Din păcate, ploaia nu a ținut cu orga-nizatorii, iar Coulthard nu a putut atinge viteza maximă a mașinii, de 320 de kilometri la oră, acele ceasurilor de bord arătând "doar" 250 km / h. În schimb, scoțianul și-a încântat publicul cu mai multe plecări în forță și tete-a-queue-uri.
La final, David Coulthard a făcut un tur de onoare cu steagul României în mână, apoi a urcat într-un automobil Audi, în dreapta șoferului și, jumătate ieșit pe geam, a făcut un nou tur de onoare, salutând asistența de pe traseu.
Nu știe cât costă bolidul F1
La conferința de presă premergătoare evenimentului, David Coulthard a declarat că preferă să nu știe cât costă bolidul, pentru a nu avea re-mușcări în cazul în care îl lovește, și a explicat că mașina adusă la Mamaia nu este proiectată să meargă la viteze mici pe drumuri publice.
"Ca pilot, nu trebuie să știi cât costă o astfel de mașină, pentru a nu avea un sentiment de vinovăție când o lovești. Toată lumea cred că își imaginează cum ar fi să meargă cu viteze mari, fără restricții, fără a-l opri poliția", a spus scoțianul.
Potrivit managerului lui Red Bull, Tony Burrows, o aseme-nea mașină poate costa până la 50 de milioane de euro, cu tot cu sumele investite pentru cercetare.
Peste 10.000 de oameni l-au aplaudat, sâmbătă, pe fostul as al "Marelui Circ", David Coulthard, prota-gonistul unei demonstrații de aproximativ 40 de minute, pe traseul de 1,2 kilometri din stațiunea Mamaia, între Hotelul Rex și Casino.
La volanul mașinii RB1, driverul britanic a turat motorul de trei litri și 950 de cai putere în două reprize a câte 20 de minute, cu o pauză pentru răcirea motorului. Din păcate, ploaia nu a ținut cu orga-nizatorii, iar Coulthard nu a putut atinge viteza maximă a mașinii, de 320 de kilometri la oră, acele ceasurilor de bord arătând "doar" 250 km / h. În schimb, scoțianul și-a încântat publicul cu mai multe plecări în forță și tete-a-queue-uri.
La final, David Coulthard a făcut un tur de onoare cu steagul României în mână, apoi a urcat într-un automobil Audi, în dreapta șoferului și, jumătate ieșit pe geam, a făcut un nou tur de onoare, salutând asistența de pe traseu.
Nu știe cât costă bolidul F1
La conferința de presă premergătoare evenimentului, David Coulthard a declarat că preferă să nu știe cât costă bolidul, pentru a nu avea re-mușcări în cazul în care îl lovește, și a explicat că mașina adusă la Mamaia nu este proiectată să meargă la viteze mici pe drumuri publice.
"Ca pilot, nu trebuie să știi cât costă o astfel de mașină, pentru a nu avea un sentiment de vinovăție când o lovești. Toată lumea cred că își imaginează cum ar fi să meargă cu viteze mari, fără restricții, fără a-l opri poliția", a spus scoțianul.
Potrivit managerului lui Red Bull, Tony Burrows, o aseme-nea mașină poate costa până la 50 de milioane de euro, cu tot cu sumele investite pentru cercetare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!