SEMNALE

Acuză ENEL că remediază… pe ochi frumoși avariile din rețea

896
Acuză ENEL că remediază… pe ochi frumoși avariile din rețea - 9b6ca69977aebe024189c3abdb6579cd.jpg
Reprezentanții Enel Distribuție Dobrogea își asigură abonații din localitatea Agigea că echipele de intervenție au efectuat toate manevrele necesare, însă condițiile aspre de viscol nu au permis ca defecțiunea să fie rezolvată în întregime în cursul serii de duminică.

Se știe că una dintre… victimele aproape sigure ale vremii dezlănțuite este și rețeaua de alimentare cu energie electrică. Cât privește consecințele întreruperii furnizării de curent electric, ele se cunosc prea bine. Ceea ce îi deranjează pe abonații care au parte de asemenea "ghinioane" este "promptitudinea" cu care sunt remediate avariile.
Exact în această idee, un grup de locuitori din localitatea Agigea suspectează Enel că, la ultimul viscol, au reparat avaria care a afectat această zonă a județului "pe ochi frumoși". Este vorba despre familiile care locuiesc în cartierul dintre cimitir și canal, care ni s-au plâns că, în vreme ce ei au suportat consecințele lipsei de curent electric circa 20 de ore, alți concetățeni "au fost favorizați, altfel nu ne explicăm de ce la ei curentul a revenit la puține ore după avarie, mai exact duminică seara, iar noi și luni, 8 februarie, în jurul prânzului, tot tremuram de frig în case, pentru că avem centrale pe curent. Nu suntem absurzi, înțelegem că pe vreme rea mai cade curentul, dar de ce într-o parte a localității s-a putut rezolva problema așa de repede, iar în cealaltă parte, nu? Nu credeți că este dreptul nostru să ne gândim că unii au avut prio-ritate pentru că în zona respectivă locuiesc niște VIP-uri?".

Intervenția a fost… bruiată de întețirea viscolului
Reprezentanții Enel Distribuție Dobrogea ne-au confirmat că duminică, 7 februarie, în jurul orei 18,00, o defecțiune la o linie de 20kV a lăsat inactive 20 de posturi de transformare și fără electricitate 1700 de consumatori din Agigea.
După semnalarea avariei, o echipă de intervenție a Unității Teritoriale de Rețea Constanța din cadrul Enel s-a deplasat "cu operativitate" pentru verificarea cauzelor care au dus la apariția acestui incident, descoperind un conductor rupt. Respectiva echipă a izolat defectul și, coordonată de dispeceri, a efectuat toate mane-vrele necesare reușind realimen-tarea majorității consumatorilor până la ora 20,15.
Numai că, în condițiile serii, ale accesului îngreunat de zăpadă și ale viscolului, practic nu s-a mai putut interveni și pentru alimentarea celorlalte 80 de familii care au rămas fără electricitate peste noapte. La primele ore ale dimineții, însă, sprijiniți de autoritățile locale, prin intermediul unui utilaj de deszăpezire, echipa de intervenție Enel a putut remedia defecțiunea de pe linia afectată, astfel că, începând de luni, 8 februarie, de la ora 12,00, toți consumatorii afectați au beneficiat de energie electrică.
Reprezentanții Enel îi asigură pe abonați, și pe această cale, că nu au acționat niciodată… discreționar atunci când li s-au semnalat tot felul de avarii, însă îi roagă să înțeleagă că în condiții climaterice atât de vitrege, nu întotdeauna se poate acționa atât de prompt și de eficient pe cât și-ar dori, și asta nu din rea intenție sau alte considerente subiective.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3632 secunde