Ce nu i se poate refuza unui angajat
124
Articole de la același autor
Cum te califici în meseria de asistent maternal și ce salariu primești
16 Octombrie 2013
Ce este interzis să cumperi cu bonuri de masă
06 Decembrie 2013
Cui i se cuvine pensie anticipată parțială fără penalizare
08 Noiembrie 2013
Pot rudele să anuleze testamentul soților fără copii?
19 Octombrie 2013
Când se pot oficia cununii în afara Bisericii
09 Noiembrie 2013
"Am cerut un act adițional la contractul meu de muncă, la care nu am primit copie, însă doamna de la Personal mă tot amână. Eu cred că nu vrea să mi-l dea, nu cunosc motivele. N-aș vrea să ajung până la director pentru atâta lucru înainte să știu dacă am sau nu dreptul să primesc un act personal. Eu nu cer să-mi dea hârtii de-ale colegilor…".
v v v
Ori de câte ori un angajat solicită un document, departamentul de Resurse Umane din cadrul firmei unde lucrează are obligația de a i-l înmâna - ne-a spus Mihaela Crivea, specialist în probleme de muncă.
De asemenea, ar fi bine ca fiecare angajat să știe că, potrivit actualei legislații, anga-jatorul are obligația de a întocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariați. Acest dosar se păstrează la sediu, în condiții bune, care să favorizeze degradarea actelor. În plus, dacă inspectorii de muncă solicită acest lucru cu ocazia controalelor, dosarul trebuie să fie prezentat și acestora.
Printre altele, dosarul personal al salariatului trebuie să cuprindă și actele adiționale și celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea și încetarea contractelor individuale de muncă, dar și documente privind cercetarea și aplicarea sancțiunilor disciplinare, unde este cazul.
v v v
Ori de câte ori un angajat solicită un document, departamentul de Resurse Umane din cadrul firmei unde lucrează are obligația de a i-l înmâna - ne-a spus Mihaela Crivea, specialist în probleme de muncă.
De asemenea, ar fi bine ca fiecare angajat să știe că, potrivit actualei legislații, anga-jatorul are obligația de a întocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariați. Acest dosar se păstrează la sediu, în condiții bune, care să favorizeze degradarea actelor. În plus, dacă inspectorii de muncă solicită acest lucru cu ocazia controalelor, dosarul trebuie să fie prezentat și acestora.
Printre altele, dosarul personal al salariatului trebuie să cuprindă și actele adiționale și celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea și încetarea contractelor individuale de muncă, dar și documente privind cercetarea și aplicarea sancțiunilor disciplinare, unde este cazul.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 10 Iunie 2013
Sâmbătă, 25 Mai 2013
Miercuri, 15 Mai 2013
Luni, 22 Aprilie 2013
Marţi, 16 Aprilie 2013
Joi, 21 Martie 2013