Cum se modifică fișa postului

427

Articole de la același autor

Doamnă Nadia Vineși, din start, Mihaela Crivea, specialist în probleme de muncă, ne-a spus că fișa postului nu este altceva decât o anexă la contractul individual de muncă, iar atribuțiile postului reprezintă o clarificare a felului muncii, care trebuie să fie prevăzute în fișa postului. Mai exact, în această fișă trebuie enumerate toate atribuțiile care îi revin salariatului respectiv și pe care, evident, acesta și le va asuma la momentul semnării contractului individual de muncă. 
Date minime. Pe de altă parte, fișa postului nu reprezintă un document standard, aceasta întocmindu-se de către angajator numai în funcție și în raport cu nevoile sale, dar și cu respectarea legii. A se avea în vedere că legea obligă ca din această fișă să nu lipsească elementele considerate minime, precum: denumirea postului, integrarea în organigramă, responsabilități, sarcini, activități și acțiuni specifice postului de muncă, pregătirea necesară postului de muncă, salariul și condițiile de promovare etc. 
Modificările, după informarea salariatului. Iar dacă angajatorul modifică fișa postului, fără a-l informa pe salariat, aceste modificări nu vor fi valabile atâta vreme cât salariatul nu a semnat un act adițional la contractul de muncă.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2731 secunde