Schimbarea domiciliului din străinătate în România

81
Schimbarea domiciliului din străinătate în România - schimbdomic-1410893030.jpg

Articole de la același autor

Doamnă Florena Manea, pentru eliberarea cărții de identitate românești în cazul cetățenilor români care solicită stabilirea domiciliului din străinătate în România, este nevoie, într-adevăr, de mai multe acte. De asemenea, potrivit reglementărilor în vigoare, eliberarea actului de identitate se face la Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor(SPCLEP), însă numai la cel al orașului de care aparține domiciliul so-licitantului. Iată și documentele ce trebuie atașate la dosarul de stabilire a domiciliului din străinătate, în țara noastră: cerere tip; pașaportul românesc, toate filele, original și copie; certificatul de naștere (original și copie); certificatul de căsătorie (original și copie); certificatele de naștere pentru copiii sub 14 ani care-l însoțesc pe titular la noul domiciliu (original și copie); certificatul de deces al ce-luilalt soț, sau sentința judecătorească defini-tivă și irevocabilă, dacă este cazul (original și copie); documente cu care se face dovada schimbării datelor de stare civilă, dacă este cazul (original și copie). Atenție, din dosar nu trebuie să lipsească actul cu care se face dovada spațiului de locuit (act care poate fi, în funcție de situație, un contract de vânzare-cumpărare a locuinței sau certificat de rol) în original și copie: declarație de primire în spațiu și copie a actului de identitate al proprietarului.


Costuri. Se va achita, la primăria de care aparține domiciliul, o taxă reprezentând contravaloarea actului de identitate, o taxă de timbru fiscal în valoare de 1 leu, respectiv o taxă în cazul pierderii, distrugerii, de-teriorării, furtului cărții de identitate.




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4555 secunde