Elevii condamnă decizia Ministerului Educației și Cercetării de a anula olimpiadele școlare!

218
Elevii condamnă decizia Ministerului Educației și Cercetării de a anula olimpiadele școlare! - eleviiolimpiade-1605454470.jpg

Articole de la același autor

Asociațiile de elevi din întreaga ţară contestă decizia Ministerului Educației și Cercetării de a proroga desfășurarea olimpiadelor școlare.

La începutul acestei săptămâni, ministrul Educației, Monica Anisie, a semnat un ordin cu privire la anularea concursurilor școlare ce aveau să se desfășoare pe parcursul anului școlar 2020 - 2021. Reprezentanţii elevilor semnalează însă faptul că aceste competiții se pot susține într-un mod sigur, fără a încălca normele de siguranță și prin intermediul dispozitivelor din unitățile de învățământ.

Aceştia propun ca olimpiadele să se susțină în unitățile de învățământ, cu măsurile de protecție necesare și sub supravegherea cadrelor didactice. Ceea ce trebuie modificat la vechiul format este deplasarea elevilor pentru etapele județene şi naționale. O soluție ar fi ca elevul să susțină probleme în unitatea de învățământ la care este școlarizat, ori în localitatea de domiciliu.

În acest sens, asociațiile de elevi din țară solicită ministrului Educației Monica Anisie să reia demersurile necesare pentru organizarea olimpiadelor școlare, având în vedere faptul că educația trebuie să continue. „O a doua anulare a olimpiadelor va demoraliza extrem de tare elevii care au obținut rezultate bune. Numărul olimpicilor nu este atât de mare încât infrastructura școlară să nu permită desfășurarea în condiții de siguranță. Cu eforturi minime se pot organiza competițiile pentru care elevii au muncit extrem de mult. Elevii nu ajung la performanță datorită școlii românești, ci cu multe resurse financiare ale familiilor”, este de părere Andreea Sabina Spătariu, președintele Asociaţiei Elevilor din Constanţa.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5013 secunde