Ghid de prietenie la locul de muncă

150
Ghid de prietenie la locul de muncă - ghidprietenie-1416495298.jpg

Articole recomandate

Atunci când colectivul profesional este format din persoane pe care ți le-ai apropiat de suflet și pe care le poți numi prietene, entuziasmul de a merge la serviciu în fiecare dimineață este mai ridicat cu câteva procente. Sunt însă anumite lucruri pe care trebuie să le iei în considerare atunci când te înhami la o relație mai strânsă cu persoanele cu care împărți sarcinile zilnice. Iată-le, potrivit Cosmopolitan.ro, pe cele mai importante mai ales pentru femei:


1. Ai grijă la presiunea venită din partea colegelor cu care nu ai reușit totuși să te împrietenești. Acestea pot privi cu ochi circumspecți grupul vostru vesel și pot ajunge chiar să simtă gelozie din cauza faptului că se văd excluse. Vorbește deschis cu ele îndată ce apare o problema, pentru a evita eventualele neînțelegeri sau chiar discordii. Una dintre ele nu și-a terminat raportul la timp și te încurcă? Spune-i asta, dar pe un ton răbdător și cu intenția de a-i da o mână de ajutor.


2. Fii vigilentă, mai ales la începutul relației. Nu povesti nimănui detalii intime despre viață ta personală, oricât de bine ai crede tu că va înțelegeți. Încrederea absolută necesită timp. Prietenia și ambiția nu prea fac casă bună. Atunci când sunteți în competiție pentru un post, asigura-te că toată lumea e conștientă de chestia asta, inclusiv colegă-prietenă. Nu te izola de ceilalți prieteni ai tăi doar pentru că simți că una din noile tale colege poate fi genul acela de prietenă pe viață. Chiar dacă inițial ești entuziasmată și vrei să o vezi cât mai des pentru a o cunoaște mai bine, stabilește niște limite, altfel riști să-ți pierzi prietenii pe care chiar îi ai "de-o viață".

3. Nu plăti cu aceeași monedă. E inevitabil să nu te supere comportamentul răutăcios al unui coleg sau al unei colege, mai ales dacă nu i-ai greșit cu nimic. Totuși, important e să nu-i plătești cu aceeași monedă, pentru că nu câștigi nimic, ba chiar vei inflama situația și mai mult. Încearcă să nu îl bârfești pe acel coleg cu alții din birou. Până la urmă o să afle și el, și șeful tău, și nu e cazul să intri în aceeași categorie cu un asemenea om, că ar fi păcat să atragi comentarii… În cazul în care nu ai bafta de a nimeri colegi pe calapodul tău, ține pentru tine detaliile din viața personală. 


4. Relațiile profesionale, la modul ideal, ar trebui să fie curate: munca e pe primul loc, iar problemele din viața personală nu se atenuează aruncând răutăți pe seama colegilor. Procedează astfel chiar dacă alții nu o fac, pentru că e important că tu să nu ai nimic a-ți reproșa. 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Vineri, 14 Noiembrie 2014
Stire din Diverse : Masculinizarea doamnelor…
Vineri, 14 Noiembrie 2014
Stire din Diverse : Câte ore se poate munci fără riscuri
Vineri, 14 Noiembrie 2014
Stire din Diverse : Trucuri pentru un interviu relaxat
Pagina a fost generata in 2.0918 secunde