Protecția Consumatorilor, la dispoziția turiștilor

255
Turiștii nemulțumiți de calitatea serviciilor oferite de agenții economici de pe litoralul românesc pot sesiza Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor la numerele de telefon puse la dispoziție. Astfel, turiștii cazați în Costinești pot depune reclamații la numărul de telefon 0241.734.900 sau se pot deplasa la sediul BTT din stațiune. Dacă vă aflați la mare în Mamaia, puteți suna la numărul de telefon 0241.831.933 sau vă puteți deplasa la sediul locației, la Hotel Ovidiu. Dacă vă petreceți concediul în stațiunea Neptun, fie vă deplasați la hotel Miorița, fie sunați la 0241.731.900. Numărul de telefon pus la dispoziție pentru Constanța este 0241.550.550.
Locația Mamaia va avea în supraveghere stațiunile Mamaia și Năvodari, locația din Neptun va supraveghea stațiunile Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche, iar locația din Costinești va supraveghea stațiunile Costinești, Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla, 23 August și Techirghiol.
Programul de lucru în aceste locații va fi între orele 10,00 - 20,00, de luni până sâmbătă, iar în zilele de duminică, se va asigura permanența între orele 10,00 - 16,00.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Sâmbătă, 01 August 2009
Stire din Diverse : blitz
Pagina a fost generata in 1.8679 secunde